søndag 5. januar 2014

Kjøkken på hytta




Hei søndag

Jeg kan jo ikke si annet enn at vi koser oss i fillebiter på hytta. 
Det er fortsatt bittelitt stress med alt som skal inn, 
og som skal på plass før den blir akkurat 
sånn som vi hadde tenkt. 


Jeg venter nå bare på dining stolene våre 
( Gretchen i vintage sort ) som kommer denne uken. 
Skal bli fantastisk å få det på plass. Dining sofa i mørk grå velur 
fikk vi opp nå denne helgen, og det gjør virkelig noe med et kjøkken.. 
Et rom som inviterer til kos og lange måltider. 
Akkurat sånn som det skal være på hytta.. lange frokoster
og late dager. 




Litt bilder nå fra ene siden, så kommer
helthetsbilder når vi får de siste stolene på plass. Det er så deilig med 
peis, og vi fyrer og fyrer. Den superkule lampen over bordet 
selges også gjennom TM Design - jeg elsker den. 




Stolen jeg bruker på kortsiden er GARBOR stolen i mørk grå velur. 
Den er bare nydelig å sitte i, og ikke minst superlekker. 

Nå er ENDELIG kontoret mitt klart her hjemme igjen, etter å 
ha blitt brukt som fylling for alt annet, så jeg skal jobbe noen timer
før jeg tar kvelden, og gjør meg klar til en ny uke 

GOD SØNDAG



2 kommentarer:

  1. Så flott! Satt akkurat og prata med min kjære om hytta vår, Vi har påbyggingsplaner for nytt kjøkken. Akkuratnoe slikt viser for oss! Har du bilder med kjøkkeninnredningen på hytta? :)

    SvarSlett
  2. Likte de to store lyktene som står i trappen. har du de i butikken? og visst du har, hva er prisen ?

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥