tirsdag 21. januar 2014

T H E perfect gift



i daaaaaaag kom endelig pakken jeg har ventet på fra London, 
og jeg ble så glad... Duftlysene fra Feu de Beaumont er bare helt 
fantastiske.. lokket er av 22 karat gull, og når duftlyset har brent 
ned, får du kjøpt refill...Det finnes også 2 andre lys med mer gull, 
og større krukker, og jeg ønsker meg veldig det store. 
F A N T A S T I S K flott.. og veldig veldig lyx

jeg pakker og vasker og pakker og vasker, for om et par dager 
reiser jeg og en venninne til London, og Paris, og blir borte en uke. 
Det er et par møter i London, og masse shopping og kos i Paris. 

Jeg har aldri vært i Paris før, men det passet bra nå da 
jeg skal ta toget fra London og møte de andre jentene i Paris. 
Det tar jo bare noen få timer og vi skal bo
helt i nærheten av Champs-Elysees og vi skal vine og spise 
og virkelig kos oss. 

Ønsker dere alle en fin fin kveld, og tusen takk for alle fine mailer
og ikke minst alle superkoselige kunder som er innom lager og 
henter møbler.. FOR en jobb jeg har - det gledes hver dag


3 kommentarer:

  1. Wooow, for et lys!!
    Det er ganske ingen billig fornøyelse vil jeg tro, hehe:)
    Men gøy med litt lyx ♥

    KOS deg på tur:)

    SvarSlett
  2. Selger du dette lyset? Hva er prisen på noe så lekkert?

    SvarSlett
  3. Hei!

    På hvilken nettside er lysene bestilt?? De ser jo bare superduper lekre ut.... Me like... :o)

    Mvh.
    Monica M. B.

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥