tirsdag 7. januar 2014

w a i t i n g



hallo there tuesday

FOR en dag, og for et slit.. i dag har vi losset containere, og det er 
så utrolig slitsomt, at hadde det ikke vært for all moroa som følger 
med etter en lossing, så hadde jeg bare kanskje nesten gitt opp 
( men bare nesten assa ) 

Jeg venter og venter - på å få stolene mine i stuen på plass
og det blir bare helt fab - superfab




Nye bilder kommer i morgen, hjelpes så fint det ble. 
Den superkule flasken/skallen fikk vi til 40 års laget, og den passet 
helt perfekt til de nye glasskuplene vi også har fått til TM Design. 
Ganske lenge siden i grunn, jeg har bare ikke rukket å legge de ut. 

Nå skal jeg lage litt fresh juice med min sambo, 
rense fjeset, og gjøre meg klar for natten. 
en ny - spennende dag - i morgen, og straks skal jeg 
på reise igjen også.. helt utrolig spennende, og ganske lenge, 
men først en svipptur med jentene til Europa. 
Det gledes


og ut med all julelukt i huset, og inn med nydelige voluspa




5 kommentarer:

  1. Hva koster kuplene?

    SvarSlett
  2. Milde moses...her er det så lækkert.......!!
    Hva er prisen på glasskupplene....råstilig !!

    Sylvi

    SvarSlett
  3. Hei. Er du med i serien herlige hjem? Syns det var bilde av stuen din? :-)

    SvarSlett
  4. Hei
    Du har så mange fine decor ting,lysestaker lamper og lig.Hvor kan jeg få kjøpt dine decor ting.
    Finner ikke ut av det,håper du kan hjelpe meg.Anita

    SvarSlett
  5. Nydelig alt du gjør og kombinerer! Kan jeg spørre om hvordan gulv du har? Er det merbau?

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥