mandag 6. januar 2014

Winterwonderland picture perfect




Ikke veldig ofte, men det skjer en sjelden gang... jeg får lov å ta bilder
av Tomine, og denne gang i dagslys - ute

JIPPI

Utsikten er fra veranda på hytta, og en glad Tomine som 
ser veldig spent på storebror og lurer på HVOR mye
snø han kaster på henne neste gang. 






Når jeg reiser fra hytta blir jeg så utrolig trist.. når jeg lukker dørene, slår
av lyset, og stenger vannet.. det er liksom for godt til å være sant at 
vi har fått leid denne fantastiske hytta så lenge. 

Det gledes til neste tur, og da har jeg også fått meg helt nytt 
kamera hus, så det blir supergøy med nye bilder 










3 kommentarer:

  1. Herlig!
    Jeg synes også at det er utrolig kjedelig å reise
    fra hytten...selv etter to uker der.. He,he.

    SvarSlett
  2. Bara synen av snö får mig nästan att gråta av savn. Jag gläder mig till massa hytts bilder jag :D Tipper det är inreder i sann Ramboline ånd ;)

    Puss bästa hjärtat & miss you nu alltså

    SvarSlett
  3. Nydelige bilder av skjønne Tomine:))
    Snø er GØY, håper det snart kommer hit og ♥

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥