onsdag 12. februar 2014

altså noe er bare så veldig perfekt

i dag ble gangen på kontoret ferdig, og mange bøker fra Amazone 
ble levert i dag. De skal få pryde showroom, når det blir klart. 

Denne boken er bare så lekker, og jeg gleder meg så til å 
gjøre alt klart. Nye lykter har også kommet i dag, den nydelige
i messing, og passet perfekt med Jimmy Choo boken.

Stolen DOMESTIC er en av favorittene her i huset, for den er bare så stor
og deilig, og ikke minst superlekker.
Det nydelige pelspleddet ( toscanalam og IKKE kanin ) er fra 

Pute fra London - kjøpt på Ralph Lauren til halv pris. Hurra



Ønsker dere en fin kveld og ses i morgen. 


6 kommentarer:

  1. Gleder meg til i morgen :)

    SvarSlett
  2. Har du sengegavler på lager? Hvordan kan man i såfall se utvalget deres?

    SvarSlett
  3. Selger du slike Eifeltårn?
    - skulle så gjerne ha bestilt
    både slike og litt andre ting
    hos deg?
    - Mette -

    SvarSlett
  4. Hei!
    Jeg har prøvd å kontakte deg tidligere på Instagram og her ved å kommentere, og ser at vi er flere som spør om det samme: Hvor finner vi en oversikt over hva du selger?? Vil jo gjerne kjøpe:)

    Klem Milla

    SvarSlett
  5. Hei Hva heter fargen du har brukt på veggene,i stua/kjøkken,den var så pen:-)Vigdis

    SvarSlett
  6. Heisann
    Likte fargen som er på vegg kjøkken/stue. Kan du si hva den heter? Holder på å bygge hus ved sjøen og har hele tiden vert usikker på fargevalg , gulv, vegger osv. Har tenkt på lin som tema og må vere litt maritimt preg siden huset ligger ved sjøen.
    Da jeg så hjemmet ditt på TV fikk jeg mange gode ideer til dette. Tusen takk. Denne bloggen skal jeg følge.
    Hilsen Nina

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥