søndag 16. februar 2014

Fargevalg på veggene i Tomines hjem


Hei igjen - endelig svar på mange spørsmål.. 
har jeg ikke fått med alt, så skriv gjerne under i kommentarfeltet her, 
så svarer jeg fortløpende

1.
Fargen vi har brukt i hele huset er fra Nordsjö // Sand dyne
Tomines hjem har fått eget fargekart, så du kan høre med din 
fargehandler så hjelper de deg. Det blir IKKE samme farge som jeg har 
ved bruk av Jotun, Lady osv... Jeg har fått MANGE fortvilte mailer 
fra damer som har trodd dette, og hyler når de ser resultatet, 
som da blir litt lilla, rosa et eller annet.. 

2.
tm design drives og eies av meg. Jeg har endelig fått en ansatt i sommer, 
etter å ha drevet på alene i et drøyt år. Han er sivil ingeniør og han 
er alt det jeg ikke er, så vi passer perfekt sammen. Det var dessuten 
et perfekt valg å ha en mann å jobbe med, for det er hektiske 
dager hos oss, og jeg kan nok gå litt i vranglås. 
Han hjelper meg med alt, og jeg kunne ikke klart meg uten. 

3.
Glam bordet - DET selges av tm design - og vi har bordet i 2 str. 
200*100 cm kr 20 000,- og 160*90 cm kr 18900,-
Bordet veier 110 kg, og er enda mer fantastisk enn du så 
på tv - herlige hjem. Bordet ble fløyet inn til oss og laget 
som et sample, men jeg har valgt å felle ned en glassplate 
for å bevare bordet bedre, og gjøre det enda mer glamourøst 

4. 
Stort sett alle interiør bøker og andre bøker har jeg kjøpt på 
Amazon.com - min favoritt når det gjelder utvalg, og ikke 
minst helt utrolig kjapp levering. 

5.
tm design har pr i dag kun nettsalg gjennom vår Facebook side 
( som oppdateres nesten daglig ) og gjennom blogg og instagram. 
Vi åpner showroom i april, og har nylig overtatt et bygg på over
 1000 kvm. Her lager vi flere showroom, med forskjellige tema, 
og hoved showroom blir på over 200 kvm. Dette er åpent etter 
avtale, da vi ikke ønsker å ha butikk, men kontentrere oss om 
å selge pr mail og tlf slik vi gjør i dag. 
Vi sender til hele Europa - og har pr dd, solgt flere tusen 
spisestuestoler, hundrevis av sofaer og ikke minst den populære
fotballfruestolen - Love Seat. 

6.
Pr dd tar jeg ikke hjemmeoppdrag - det har jeg dessverre ikke tid til 
men vi har en dame vi veldig gjerne anbefaler og bruker 
og hun skal også stå for en del av innredningen på vårt eget showroom.
Hun er fantastisk flink, og jeg elsker stilen hennes, som er veldig lik 
min egen. 

7.
Showroom er i Hønefoss, som også er min hjemby.
Jeg trives så godt her, og kan aldri tenke meg å flytte. 
Min sønn er snart 17 år og min datter snart 8. 
Det er en mann i bilde her også - som hjelper meg hver 
dag med å få hjulene til å gå rundt i en hektisk hverdag. 



Er der mer dere ønsker info om, så kjør på. 
jeg tror aldri jeg har hatt spørsmål og svar her før, 
så det er jammen på tide etter over 6 år med blogging


ha en fin kveld 
veronica

14 kommentarer:

  1. Jeg lurer litt på hvordan du tenker dekor i hjemmet. Spesielt hvordan du tenker når du dekorerer kommoder og salongbord. Både store og små. Hadde vært veldig glad for tips!

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei.

      jeg har fått mye spørsmål om dette i det siste, så det kan jeg fint lage et innlegg om veldig snart.
      Hyggelig å høre fra deg, og takk for tips

      ha en fin dag.

      Slett
  2. Hei!
    Jeg lurer på om det er du selv som designer flere av møblene? Hvis ikke er jeg nysgjerrig på hvilke leverandører du bruker? Du har veldig mye fint som man blir helt forelsket i :)

    Mvh
    Monica

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Monica

      vi kjøper fra leverandører vi bruker og bestemmer farger osv. Vi kjøper direkte fra fabrikk, og disse selger kun til meg i Skandinavia. Vi kjøper jo inn enorme kvanta og får dette sendt med containere, så privatpersoner kan ikke kjøpe her.

      Er du forelsket så må du gjerne kjøpe det av oss//tm design.

      ha en fin dag.

      veronica

      Slett
  3. Fint at du svarer på alle spørsmålene.
    Jeg har bare en kommentar til deg - vet ikke om du er klar over det, men du er i følge loven pliktet til å tagge dine innlegg som annonse selv om det er du selv som driver firmaet. Det vil jeg også tro gjelder alle klærne du alltid reklamerer for fra Carma.
    Vet at skatteetaten har slått ned på dette hos andre bloggere og jeg sier det kun for å være vennlig :)

    Lykke til videre! Det var hyggelig å se deg på TV!

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei.

      Jeg er selvsagt klar over dette, og jeg har som de fleste andre bloggere fått ettersyn på konto fordi det sitter mennesker rundt om i dette land og rapporterer inn i hytt og pine, og skal "sladre" . Utrolig sjarmerende må jeg nå si om dette.

      Jeg kjøper mine klær på Carma som alle andre, men jeg kjøper KUN på Carma, og har gjort i mange år, lenge før det ble nettbutikk. At jeg velger å gi mine lesere info om hvor det er kjøpt er opp til meg. Carma betaler ikke for denne tjenesten, men jeg er ganske sikker på at jeg får ekstra mye sjokolade i forsendelsen, og jeg får også nyte godt når det er salg. Det er hyggelig å kunne dra hverandre opp, som Carma har gjort for meg også ved å kjøpe møbler fra tm design.

      Takk for lykkeønsker, det trenger vi, og gøy at så mange så på tv den dagen :)

      ha en fin dag.

      Slett
  4. Du er en fantastisk dame, Veronica! Stå på:)!!

    SvarSlett
    Svar
    1. gurimeg.. så utrolig hyggelig.. tusen takk ♥

      Slett
  5. Hei! Skal dere starte en nettbutikk? Det vil jo gjøre det enklere å handle og gi bedre oversikt over varesortimentet, isf. pr. e-post, Facebook og IG? Blir også enklere å utføre betaling?

    SvarSlett
  6. Hei Veronica.
    Fantastisk hjem og fantastisk dame.
    Jeg lurer veldig på de gardinene i mørk grå som du har på kontoret. Selger du disse, og i hvilket stoff er de?

    Klem Marianne

    SvarSlett
  7. Hei Veronica, Kjekt å få vite litt mer om deg! Hva drev du med før tmdesign? Stå på, du gleder og inspirerer :)

    SvarSlett
  8. Hei Veronica.
    De Eifeltårnene du har som pynt hvor får man kjøpt dem?
    Super fin blogg og nydelig hjem :)

    SvarSlett
  9. hi, elsker din hjem og stil :)
    har en spörsmål - vilken type kamere bruker du når du tar bilder til din blog. jeg holler på og kjlpe kamera men klarer ikke bestemme ;)
    takk for hjelp!

    SvarSlett
  10. Ingrid Seljordmars 29, 2014

    Hei :) vi er en jente gjeng på 5-10 personen som har
    Utrolig lyst til å besøke dine showroom!
    Hvor kan vi henvende oss for å booke oss inn ?
    Fantastisk mye lekre ting 👍😊

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥