mandag 17. februar 2014

Fra showroom // kjøkken


FOR en følelse å komme på jobb i dag.. herremin så utrolig 
herlig. Glade håndverkere, god kaffe, massevis med mailer og 
det nye fine kjøkkenet vårt som jeg klarte å låse 
meg inne på i dag tidlig. 


Jeg har valgt fargen mørk mørk grå på veggen.. den er nesten sort, 
men allikevel så utrolig varm og fin. Det var ikke så lett å finne 
en farge som kunne dekke over supergul gammel panel, og 2 vegger med 
mur og vinduer som i grunn er utrolig stygge. 
Derfor måtte fargen på veggen være lik gardinene, og jeg har valgt
grått som base på dette rommet med rosa tilbehør. 
Fargen på veggen finner du fra Nordsjö - 
spør etter Tomines hjem// Black Decadence

Masse flere bilder kommer av dette nydelige rommet
men jeg må altså bare vaske litt ført.. den rosa sofa som 
står her, er faktisk helt grå av støv, så liiitt jobb først.


Ha en fin fin dag, for et vær og bare 4 dager igjen 
til jentetur på fjellet.. 
DET tror jeg kan bli veldig veldig gøy 





2 kommentarer:

  1. Hei igjen. Bare så kjekt å se hva du får til. Du er dyktig.
    For første gang på over et år vurderer jeg å blogge litt igjen. Blir så inspirert av alt det flotte du viser.
    Etter 2 nakkeoperasjoner er det lite jeg klarer å sitte foran pc, derfor har jeg ikke klart å kommentere så masse heller. Men jeg må ha min daglige dose innom hos deg. Håper en gang at jeg kan ta turen til Fredrikstad å få se ditt showroom. Vi skal flytte fra hus til en ganske stor leilighet om et par år (prosjekteringsfasen), så når jeg har mer detaljtegninger er det lettere å se for seg hvordan jeg vil møblere. Ellers er jeg kommet meg på instagram omsider, så følg meg gjerne der @metterull Håper du tar deg noen pustepauser innimellom alle øktene. Klem fra Mette

    SvarSlett
    Svar
    1. Kjære Mette.. det var en utrolig hyggelig hilsen fra deg denne gang.
      Herremin hva du har vært gjennom ? også nakken.. guuu.. jeg håper du blir fort frisk, og at du slipper vondt. ♥

      Hvis du skal til meg må du komme til Hønefoss, jeg er ikke i Fredrikstad jeg vet du.. :)
      kom hit a... det er her det skjer.. smask, og godt å høre fra deg igjen.

      stor klem, og happy vinterferie om dere har det nå :)

      Slett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥