onsdag 12. februar 2014

Nå kommer jeg på Herlige hjem


guu så merkelig at jeg skal på tv. 

I morgen kveld på kanalen FEM smeller det kl 21:30 - 
da kommer jeg på Herlige hjem. 

Jeg har gruet med veldig, men har kommet frem til at jeg gjorde 
jo mitt beste, og jeg kan ikke gjøre bedre. Jeg ER tross alt 
ingen tv stjerne, men en vanlig jente fra Hønefoss som i grunn er 
veldig stolt over det jeg har fått til. Det var en ære å bli spurt

En dag med mye moro, et fantastisk crew kom hjem til oss. 
Birgitte er en sånn herlig varm person og Johannes, som var en av 
de som var bak kamera, er også bare helt fantastisk. 

Du kan allerede se reklame for det på TVN og kanalen FEM

( se også på siden Herlige Hjem HER for flere bilder nå )

ha en fin fin dag

22 kommentarer:

  1. Gurimalla som jag gläder mig!! Efter att ha sett samtliga program bara vet jag att du kommer naila darling.

    I morgon blir det gotteskål & gott i glaset & du på tv skärmen ;)

    KRAM

    SvarSlett
    Svar
    1. å baby.. så hyggelig.. vi skal gjøre litt ut av deg hjemme vi også, så det blir champis og jordbær. Tror jammen jeg og Tomine skal ha på oss tiara også.. haha..

      suss og kram.

      Slett
  2. Hei.
    Gleder meg til torsdag:-) Du har et nydelig hjem. Lurer på om du selger de gardinene du har i stuen? pris?

    Ha en fin dag:-)

    SvarSlett
  3. Herlige hjem er ett kjekt program og får det med meg så ofte jeg kan, og ekstra kjekt når det er noen jeg kjenner til gjennom bloggingen :-) gleder meg til imorgen :-)

    SvarSlett
  4. Gleder meg! Og skal ta det opp og studere med LUPE etterpå for å se om jeg finner ETT støvkorn hjemme hos deg! ;pPpP

    Smask! <3

    SvarSlett
    Svar
    1. haha.. du frøken strøken: de tørket støv selv, så om du finner noe så er det de som ikke har tørket.. haha... jeg er ikke så pirkete med sånn i det hele tatt selv om alle tror det.. haha..


      suss og kram ♥

      Slett
  5. Har sett reklame for det og gleder meg veldig til i morgen, klem :)

    SvarSlett
  6. Åååå ENDELIG!!!!! Jeg har ventet og ventet HVER torsdag....men NÅ!!!
    det GLEDES og du er så skjønn og har et så flott hjem så dette blir gøy!
    Heia deg❤️❤️❤️

    God klem
    Camilla .

    SvarSlett
  7. Jeg gleder meg så utrolig, og hylte da jeg så reklamen første gang til mannen min " Der er Tomines hjem" Han trodde først at jeg kjente deg personlig, hihi. Jeg er helt sikker på at du kommer til å gjøre det kjempe bra, og jeg gleder meg så utrolig til å bli bedre kjent med deg i programmet :)
    Klem Yvonne

    SvarSlett
  8. Gratulerer så mye, med å være med på programmet Herlige hjem. Du har jo et herlig hjem, så det er artig at du blir med. Følger med på programmet og gleder meg til å se det på torsdag 21.30.

    Ønsker deg en flott uke videre.

    klem fra Anne Line

    SvarSlett
  9. Så gøy!!Gleder meg til å se.Dette får jeg med meg
    hver uke,og denne uken skal jeg vertfall se:)

    Klem -L-

    SvarSlett
  10. Gjett om eg skal sitte klistra....skal slå opp et glass rødvin :) Skål for deg og alt du har fått til...tar av meg hatten !!

    Sylvi :)

    SvarSlett
  11. woopwoop, gleder meg masse!! :)
    Du er fantastisk flik og har all grunn til og klappe deg på skulderen og være superstolt!!

    Fine du:)

    SvarSlett
  12. Hei!
    Så moro å skulle være i samme program som deg!
    Det blir en kjekk og nervepirrende kveld! :-)

    Marte :-)

    SvarSlett
  13. Herlige Hjem er et fantastisk flott program og har fulgt med
    hele veien - og det er DITT vakre hjem jeg egentlig sitter å
    venter på å få se ❤ Har jo fulgt deg fra du flyttet fra ditt andre
    hjem - og inn i dette nydelige huset - gleder meg utrolig masse
    til å se dette - og du kommer til å klare deg supert så skjønn
    du er søte ❤ - til å med min kjære samboer skal få med seg
    dette - jeg har jo fortsalt han så mye om det, så vi føler vi
    kjenner deg, hihi... litt i alle fall ❤ Min samboer liker navnet
    ditt Veronica-skal-aldri-bygge-hus-mer ❤ Tror han kjenner seg
    litt i det navnet :) Vi gleder oss i alle fall - så masse lykke til
    litt senere i kveld... Sender deg en stor klem, klem fra Mette

    SvarSlett
  14. Gleder meg veldig til å se denne episoden!

    SvarSlett
  15. Hei!
    Så deg nettopp i episoden med herlige hjem! For et fantastisk hus du har:-) hva heter fargen du har brukt på veggene i glam stua? Mvh Elisabeth

    SvarSlett
  16. Denne episoden har jeg virkelig sett frem til �� Ditt hjem er et fryd for øyet! Helt fantastisk! Digger stilen din ❤️

    SvarSlett
  17. Endelig ett hjem som falt 100% i smak på Herlige Hjem, bare typisk at programmet flyyr av gårde når det er noe jeg liker å se på. Følte som om vi fikk se hjemmet ditt i 3-4 min...Men det er vel typisk!
    Jeg er bare glad jeg kan scrolle på Tomies hjem i timesvis her hvis jeg vil.
    Super blogg og supert hjem! I love it!

    Ha en fin dag!

    SvarSlett
  18. hei,
    jeg så på herlige hjem, og lurer på hvilken farge du har brukt på veggen i stuen uten tv?

    SvarSlett
  19. Jeg ble også kjent med hjemmet gjennom Herlige hjem. Jeg synes du har et vakkert hjem. Så heldig at du har klart å fått dette til. Flott å se på dette å få litt inspirasjon, men det blir vel mest å drømme. En må jo virkelig ha økonomi og ikke minst en partner nr2 for å klare å gjennomføre dette og som er villig til å vise interesse for alt det flotte som du klarer å gjennomføre. All lylke til videre :-)

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥