søndag 9. februar 2014

Morsdag


Min lille Tomine serverte deilig frokost på sengen til meg i dag med hjelp fra pappa.. Det er derimot mer enn nok med ca 30 min stas på mamman her i huset, så Tomine har overtatt og er dagens dronning, rullet seg inn i pledd og krever oppvartning som takk for god frokost.. 
Haha.. Det var moro så lenge det varte.. Vi er fremdeles på hytta, men ojojoj som jeg klør etter å sette i gang med ny arbeidsuke.. Så utrolig mye interiør på vei, og neste uke blir nye gulver lagt på showroom og kontorer. 

Hurra for alle mammaer i dag! 

5 kommentarer:

  1. Hehe... barn er herlige ❤ gratulerer så mye med morsdagen
    og takk for herlig inspirasjon og flotte bilder :) Hyttekos og med
    masse snø ser bare helt fantastisk ut! Her hos meg er det tørt
    og ikke et snøfnugg å se... Ønsker deg en superfin uke, høres
    spennende ut med møbler og nytt showroom... Og ikke minst
    så gleder jeg meg masse til å se på Herlige Hjem på torsdagen
    Stor klem fra Mette

    SvarSlett
  2. For et hærlig skinnteppe, selger du disse eller er det kjøpt et annet sted?

    SvarSlett
  3. Det teppet var aldeles nydelig, selger du disse? Pris:)

    SvarSlett
  4. Stakkars kaniner:(

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥