søndag 2. februar 2014

Fra Paris til Paradis


Paris og London var fantastisk..
Denne gangen hadde jeg også med en hjelper på innkjøp 
slik at TM Design nå får inn det lekreste jeg har sett av decor til hus og hytte. 
MEN - det er ikke mye som slår hytte, mann og barn. 
DET er virkelig det beste som er, og hjemmekjær som jeg er 
ble hjemreisen fra London fremskyndet med 3 dager. 

Vi jentene har vært alene på hytta til i dag tidlig, og vi reiser hjem snart.. 
vi skal flytte lager fra 650 m2 til 1000 m2 i dag, og det skal bli veldig 
spennende å flytte inn i nye lokaler, samt få stort showroom. 
( som blir klart ca april ) 

Veldig veldig spennende, og jeg gleder meg veldig. 
Men først venter kanelsnurrer med melis og litt kakao før hjemreise. 
Takk og pris for ferdigbakst i fryseren, og melis i skapet..
GOD SØNDAG


4 kommentarer:

  1. Så lekkert du har det på hytta :-)

    SvarSlett
  2. STOR SMASK! <3

    (fikk bare lyst til å spre litt kjærlighet i dag, og da er du inkludert.)

    SvarSlett
  3. Så deilig! Kom selv hjem etter to uker på farten i Singapore og London, men ingenting slår å komme opp på fjellet. Du er bare så utrolig artig å følge og jeg gleder meg til å se hva du kommer opp med framover :-) Lurte bare på når episoden "din" i Herlige hjem sendes? Gøy å se blogg-hjemmet "live" !

    Finfin uke til deg:-)

    SvarSlett
  4. Ja, det har virkelig blitt et paradis. Flotte møbler og puter og herlige lingardiner--de er så fine--passer både hjemme og på hytta, gleder meg til flere bilder. Du har så god smak når det gjelder å sette sammen de riktige tingene. Lykke til med resten.

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥