onsdag 19. februar 2014

s h o w r o o m ♥


åh nå er det så spennende å være på jobb, med vegger som blir malt, 
og tapeter som er på vei. Rom for rom så begynner vi å bli klare, 
og det gledes virkelig her hos oss. 

Veggen på showroom er malt i tomines hjem//decadent black fra 
Nordsjö og jeg bare elsker fargen. Den er så flott, og 
den blir så fantastisk lekker til tapeten som også skal settes opp
på en vegg. Den er egentlig litt crazy men helt breath taking 
synes jeg. Dette er så gøy, og jeg har verdens beste hjelpere 
rundt meg nå. 

Kommoden er fra tm design, og helt unik. Det er kun laget 100 stk i hele 
verden, og limited edition. Kjøper får med sertifikat og 
kommoden er nummerert med inngravert messing skilt i skuffen. 
Superlekker men ganske spesiell. 
( ønsker du flere bilder så send meg gjerne mail ) 
Vi har noen få igjen på lager nå. 




2 kommentarer:

  1. Jeg heier på deg, Veronica!!
    Klem Gry

    SvarSlett
  2. Heihei :)
    Først må jeg skryte av din fantastiske blogg :D Masse inspirasjon å hente :D
    I forgår var vi å handlet inn fargen sanddyne etter jeg forelsket meg i denne på bloggen din, å jeg må si den er FANTASTISK :D Takk for inspirasjon, nå blir stuen vår fantastisk :D
    Ha en flott helg :D
    -Astrid

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥