torsdag 13. februar 2014

Shine bright at the office



ååå sakte men sikkert innredes hvert rom.. og jeg er så himla fornøyd med 
fargen som er brukt på veggene her.. Supergammel gul panel er malt 
i den lekreste mørke fargen fra Norsjö og gulv fra Pergo 

Nye lykter fikk jeg jo i går, og det var bare så herlig å 
åpne dørene i dag tidlig og slippe å se grønne gulvbelegg og gule vegger



fortsatt mye jobb igjen på andre rom, men det kommer seg sakte. 
jeg skal vise dere tapeten som vi også skal ha på ene veggen på 
showroom.. den er litt crazy, men det er så flott og perfekt. 

I dag legges gulver på kjøkken, og min kollega har lovet vaffler til 
håndverkere og ikke minst til meg, så vi skal kose oss litt også
- selv i snøværet -



Husk å se på FEM i kveld dag - Herlige hjem
i dag er det min tur, og jeg tror vi gleder oss jeg..



17 kommentarer:

  1. Vi lesere gleder oss VELDIG!!! :-)) mvh karjis

    SvarSlett
  2. Herregud...kor LÆKKERT!! SUKK !!

    Sylvi :O)

    SvarSlett
  3. Hei,

    For noen lekre lykter.
    Noe som du selger?

    Ha en flott dag :-)

    Christina

    SvarSlett
  4. Følger med deg daglig, fantastisk blogg. Lurer på spisestuesofan du har på hytta, er det noe du har på lager og hva den koster? Bente T

    SvarSlett
  5. Klart vi gleder oss! Jeg har jo til og med blogga om deg! :) http://fruperezpersonlig.blogspot.no/2014/02/fem-og-fremsnakking.html

    SvarSlett
  6. Heisann, har mange ganger tittet innom bloggen din, men i kveld måtte jeg kommentere. Hadde telt ned dagen til akkurat du kom på Herlige hjem :) Fantastisk å se deg og huset ditt. Er så betatt av stilen din og så glad at det finnes noen som ikke har shabby chic i alle rom. Håper på å handle med deg en vakker dag :)

    SvarSlett
  7. Utrolig vakkert hjem du har. Elsker stilen din! Lurer på hva fargen på veggen i kjøkkenet ditt heter? Var kjempe lekkert!

    SvarSlett
  8. Sukk og smelt :) Nå fikk jeg masse inspirasjoner til det som etterhvert blir vårt nye hjem....Det må et av de desidert vakreste hjemmene jeg har sett...imponert:)

    SvarSlett
  9. Fantastisk flott hjem og flott dame (Herlige hjem) :-)!

    SvarSlett
  10. Råstilig! - og så herlig det var å "se" deg på Herlige Hjem i dag :)
    Du er jo bare aldeles skjønn, og akkurat som jeg har fått inntrykk
    av deg igjennom bloggen og instagram ღ
    Og hjemmet ditt er bare helt fantastisk flott & gjennomført lekkert...
    Love It ღ - takk for alt du deler av både av deg selv og ditt vakre hjem
    Gleder meg til å fortsatt følge deg videre - ha en super kveld videre &
    en riktig god helg som kommer :) Klem fra Mette

    SvarSlett
  11. Så deg på herlige hjem i dag og gud, for et fantastisk hjem du har!! Gleder meg til å følge deg videre

    SvarSlett
  12. Så moro å se deg på TV :) hilsen Margit

    SvarSlett
  13. Dette er saa spennende - De beste oensker til deg og firmaet ditt!!!!
    -Sylvi

    SvarSlett
  14. Heisann. Såg deg på Herlige Hjem i går, for et fantastisk hus du har. Skulle ønske jeg kunne ha det prikk likt hjemme. Har vært en del innom bloggen din før, men har aldri fått fullstendig inntrykk av hvordan det ser ut hjemme hos deg. Jeg lurer: Har du noen gang vurdert å bytte plattform, evt få ditt eget domene? Jeg synes det er så utrolig vanskelig å navigere på blogspot jeg! Vanskelig å finne dine gamle innlegg, og egne kategorier. Alt forsvinner bare ut i en stor smørje noen uker etter at du har lagt ut innlegget. Eller er det bare meg? Uansett, du er kjempeflink, skulle ønske jeg hadde din fantatiske stilsans!

    SvarSlett
  15. Har fulgt bloggen din i mange år. Lenge før dere bygde huset. Og for et hus! Helt fantastisk! Det var enda finere på TV enn på bilder :)

    Hilsen Heidi

    SvarSlett
  16. Gratulerer med flott bidrag til Herlige hjem, jeg koste meg skikkelig :-)

    SvarSlett
  17. Så på FEM i går, ble så inspirert av deg. Du har et fantastisk flott og smakfullt hjem.
    Kommer til å følge deg på bloggen fremover.
    Kunne godt tenke meg en tur sørover og besøke butikken din :-)

    Eva

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥