mandag 24. februar 2014

v i n t e r f e r i e


En herlig helg med jentene er over på hytta, og jeg var alene 
noen timer på søndag før resten av familien kom opp.

Min mann og sønn reiste derimot ned igjen i dag tidlig pga jobb
så nå er det kun vi jentene igjen. Vi later oss, fyrer i peisen
og ser på data og ipad, tegner og danser litt. 
Og spiser.. herremin som vi spiser. 

Det drypper fra taket her på hytta og vi har varmegrader. 
Det går rykter om fantastisk vær på torsdag, og litt sol i morgen.

Vi skal iallefall straks ut og gjøre oss klare for solen og 
måke veranda. Vi får muligens også tid til kakao med krem
vil jeg tro.. haha..herremin som vi later oss. 

Jeg planlegger reise straks, og skal møte leverandører i 
Asia. Heldigvis slipper jeg messe i Singapore, da den i grunn er ganske dårlig 
i forhold til Kina sin møbel messe, så glad jeg slipper akkurat denne delen
nå midt i bygging av showroom og annet styr. 

Men først - vinterferie, og nyte later dager med familie før 
jobb i slutten av uken. 



3 kommentarer:

  1. Så koselig :-) Vi hadde vinterferie forrige uke, var så deilig å bare slappe av og ikke gå etter klokken, men må jo innrømme at det er litt godt når hverdagen er tilbake igjen også. Kos deg og nyt ferien og familien!

    SvarSlett
  2. Du har det så vakkert!! Hvor er rottingbrettet fra? :)

    SvarSlett
  3. Härliga bilder härinne :) din blogg är verkligen supermys

    Om du gillar snygg väggdekor kan du kolla in min nya post .)

    Ha en fin dag söt :)

    LOVE Maria at inredningsvis - inredning it's, Swedish for decor :)

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥