mandag 10. februar 2014

W O R K




Noen dager er det en del jobb på kvelder, og da er det godt å ha 
en god plass å sitte på.. dagene hjemme går nesten mest 
til å dille her og der på jobben, siden vi pusser opp kontorer og
lager showroom for tm design. Guu som vi gleder oss. 


Jeg har jo fått eget fargekart hos NORDSJÖ som heter 
tomines hjem - og som da har fargene "mine" og selvsagt 
bruker vi disse på kontoret. Skal vise dere bilder.. Det blir så utrolig
bra, og veldig spennende fargevalg synes jeg selv. 

Nå er det straks middag.. håper jeg.. vi har begynt med godt levert 
igjen, og det er så utrolig deilig å ha noen som både leverer 
middagen på døren, og har bestemt hva vi skal spise. 

Perfekt





3 kommentarer:

  1. Fremdeles 39?

    SvarSlett
  2. For et nydelig hjem du har! Du er dyktig!!!
    Kan jeg spørre deg hvor du har kjøpt notisboken og pennen din?

    SvarSlett
  3. Hei.Veldig hyggelig å lese bloggen din. Du inspirerer meg :-)
    Den brune puten som står på stolen, kan jeg spørre hvor du har kjøpt den? Jeg har kjøpt de brune Gabor stolene og det ser ut til at fargen på stolene og puten er lik.. Takker så mye for svar. Ha en deilig kveld videre :-) Klem fra Plommeline.

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥