mandag 3. mars 2014

Jeg er jo her jeg..


Bilde fra inngang til kontoret - med nokså møkkete gulv, 
men det retusjerte jeg bort så slapp dere å se det
( haha ) 

Jeg er jo her jeg.. men jammen ble jeg borte på blogg litt.. 
vi har hatt vinterferie, og vi har storkost oss. 

Torsdag kvedl måtte vi ned, så litt amputert ferie 
da vi fikk inn 2 containere, som ikke kom helt som de skulle

Men - nå er de losset og varer sendt ut fra lager i dag. 
Jeg fant også ut at om 7 dager reiser jeg til Sentosa i Singapore 
 og jeg skal besøke leverandører, og faktisk 
på noen dagers ferie. DET skal bli så himla godt. 

Men aller først skal jeg komme meg hjem fra jobb, trøtt som 
en strømpe, men jeg lurer på om jeg skal sole meg 
bittelitt, for jeg skal tross alt kjenne sand mellom tærne 
og ligge i bikini om få dager.. 

JIPPIII


1 kommentar:

  1. Er dette også fargen decadent black fra nordsjø? Veldig stilig!:-)

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥