lørdag 8. mars 2014

Last night


Siste kvelden hjemme før jeg reiser i morgen til Singapore. Skal bli deilig med sol, men det passer egentlig ikke da det er helt utrolig hektisk på kontoret og bygging av showroom i disse dager, men vi må ha et møte med et par av våre leverandører som holder til i Singspore. Det er heldigvis verdens beste hjelper igjen på kontoret. 

Det blir forhåpentligvis mye blogging, da jeg skal på en god del events, og okke minst bo på 3 FANTASTISKE hoteller. Starter på nydelige Raffles, som jeg har bodd på før, så går turen videre til et hotel som neste leverandør har booket inn til meg... Superspennende!! Etter det bor jeg på et hotell med privat strand, og 4 dager med ferie skal bli helt fantastisk! 

Men enn så lenge nyter jeg timer hjemme med barna og pakker sakte men sikkert. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

♥ Tusen takk for din hilsen ♥