søndag 23. mars 2014

S u n d a y


Hei bloggen

Nå ble det lang pause på meg her, men det har vært temmelig 
hektisk de siste dagene. Mye jobb, og utrolig deilig å være hjemme
hos familie igjen. Reise er veldig fint, men ikke noe er så fint som 
å være i Norge synes jeg. Frisk luft er virkelig noe vi er bortskjemt med.



Showroom begynner så vidt å bli klart. De siste gulvene kommer 
neste uke, og flere trailere med interiør skal være på vei fra 
leverandører. Lamper, bilder, puter, ting og tang. 
DET skal bli så helt fantastisk å få alt på plass. 
Jeg har fortsatt jetlag, supertrøtt hele tiden, og føler at jeg 
ikke har sovet på ukesvis. Men det har jeg virkelig, så 
håper uken som kommer gir meg mer energi. Våren er 
jo straks her, og det er så herlig å tenke på. 
Vi har bestemt oss for hjemmeferie i år, så selv om huset 
ikke er mer enn 4 år, så trenges det en del shining ute. 
Hagen skal gjøres ferdig, murer skal støpes, og vi skal 
også bygge uteplass med tak. DET passer perfekt til utemøblene 
jeg venter inn til tm design. 



I morgen kommer ny levering fra Godt levert, men før den tid 
skal jeg forsøke meg på biff stroganoff - DET er lenge siden jeg har 
spist, og jeg gleder meg. 

Happy søndag - skal være litt flinkere med bloggen, 
og bilder av klær som er MYE spurt om. 
Veldig hyggelig at dere finner inspirasjon, og jeg gleder 
meg jo til å vise dere showroom som blir ganske så flott 

- veronca - 

5 kommentarer:

  1. Jeg gleder meg til showroom og selvsagt nye oppdateringer på bloggen :-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Så hyggelig.. takk - velkommen skal du være :)

      Slett
  2. Godt å se du er tilbake :) Ja takk, mer bilder av både showroom, interiør og ikke minst antrekk. Du har sulteforet oss nå assa. Ha en super uke!!

    SvarSlett
    Svar
    1. åå så hyggelig.. nå blir jeg så glaaad ♥

      jeg føler meg ikke smartest når jeg tar antrekksbilder, men det er jo kjempegøy å være til inspirasjon.

      ha en fin fin kveld, og gleder meg til å vise mer :)

      Slett
  3. Hej Rosie från Sverige här .Så fin blogg du har.Blev sjukt förstjust i din ljusgrå fåtölj med liten kudde, i sammma färg var kommer den i från? Tack för en fin blogg
    Kram rosie

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥