mandag 24. mars 2014

Selfie uten facey


Hei bloggen 

guuu for en deilig dag mandager er ( selv uten knekkebrød og mat ) 
jeg har vært på vift i dag og satt på øyevipper igjen ( noe 
jeg aldri aldri skal slutte med - herremin så lettvindt ) og da fikk 
jeg så masse skryt for både bukse og genser i dag så 
det får bli mitt husmor tips:

Verdens beste bukse ( har den også i sort ) HER 
og genser fra Carma, kjøpt før jeg reiste, men jeg 
finner den ikke igjen på nettsiden. MEN - virkelig en favoritt. 

Sokker har jeg kastet, og håper jeg slipper å finne de igjen 
før til høsten. Straks ferdig på kontoret for i dag, 
og gleder meg til å legge meg.. jeg er fremdeles helt kjørt
etter reisen - det MÅ være jetlag ?? 
Men kan det sitte såååå lenge i? 

Happy monday - denne uken blir så spennende for tm design. 
hurra

9 kommentarer:

  1. Så lekkert antrekk! De skoene er bare så fine! Men linken din fungerer ikke?

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei hopp.. Skoene er helt nydelige. De var så trange til meg over risten, men jeg snittet de opp biiittelitt på hver side ( er jo skinn ) så gikk det så fint så :)

      Slett
  2. Fint antrekk og espadrillosene er flotte! Er Chanel normal på størrelsen? Mvh Astrid

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk, - så hyggelig.

      Nei - de er små.. jeg har flere par hjemme som jeg kjøpte på reise, som jeg aldri kan bruke.. det er grusomt, men jeg får meg ikke til å selge de heller.. så gå opp iallefall 1,5 str... de er jo små fra før i italienske str..

      Slett
  3. Superfint :) Veldig fresht. Skjønner at du fikk skryt for antrekket...

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk - veldig hyggelig å høre.. buksen er bare så fantastisk deilig.

      ha en fin kveld

      Slett


  4. Hei. Jeg har såååå lyst til å sette på vipper.Har bestilt....og avbestilt.Er redd de skal se unaturlige ut.
    Hvor ofte må du etterfylle hvis det er det det heter?Ha en fin tirsdag. Trude

    SvarSlett
    Svar
    1. gjør det gjør det gjennomfør det.. du vil ALDRI angre..
      jeg traff en amerikansk dame i bassenget når jeg var i Singapore, og hun sa: hvis jeg hadde måtte velge, ville jeg kanskje valgt vipper fremfor mat til ungene.. haha.. Det er NESTEN sånn..
      jeg etterfyller hver 3. uke, da slipper jeg at de blir stygge på slutten, og at jeg slipper ligge så lenge.

      Lykke til

      Slett
  5. Beauty!! ♥
    Ha en fin dag!

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥