fredag 11. april 2014

Endelig svar på alle mine bøker


Jeg måtte helt klart vise frem bok i dag siden vi i grunn var 
perfect match, ( har utrolig dilla på orange nå - typ vårtegn ) 
så derfor passer det perfekt å svare alle dere som har spurt om 
bøkene jeg til stadighet kjøper meg. 

Jeg bestiller alle på Amazon.com og får de levert på dør kun etter
2-3 dager. Jeg starter med å søke på Andrew Martin, Chanel, Dior
osv.. Kelly Hoppen er også starten på mye bra. 
Lengre ned på siden vil du da se at Amazon.com vil foreslå bøker til 
deg. Nå som jeg har kjøpt så himla mange, får jeg også 
mail om hva som kan være av interesse og når noe er på lager igjen. 
Spør gjerne i kommentarfeltet under om du vil ha hjelp
( jeg må innrømme at jeg kjøper oftest bøker for å passe til 
interiøret, men det er jo supert når de er så bra som feks 
denne orange jeg holder i her ) 

Andrew Martin er stor favoritt, og jeg liker nok hans bøker
best. Det er en samling med verdens beste interiør, og
ekstra gøy er det at jeg har møtt han personlig ved flere 
anledninger nå, og jeg elsker alt i disse bøkene. 


se link her for bøker : AMAZON.com
se link her for orange bluse:  Carma.no
( buksen er same old leather pants fra J_ brand ) 

Flere favoritt bøker HER:



2 kommentarer:

  1. Hei. Har du den hodeskalle lampen tilsalgs? Evt hva er prisen? Merete

    SvarSlett
  2. Helt eni at Amazon er et godt sted å lete etter flotte bøker. Jeg bestilte mine fra cdon.com, da var faktisk flere av bøkene billigere enn på amazon. Lite tips fra meg!

    Ha en fin dag Veronica:-)

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥