fredag 25. april 2014

fredag fredag fredag



Fredag fredag fredag

Endelig er det sandalvær, og det er jo helt fantastisk. Jeg fikk verdens 
beste behandling for ansikt i går, ny pedikyr og manikyr så jeg 
er i grunn skikkelig klar for sol og sommer. 
( skal fortelle mer om behandlingen i ansiktet, den var bare helt utrolig ) 

Buksen har jeg fått mye spørsmål om og den er fra Carma.no
HER ( jeg har revet opp min litt ekstra, for jeg synes det er fint ) 
jakke er gammel fra Gant, og bluse supergammel fra Carma 
den også. Sandaler fra Hot Lava


Passer perfekt med sol denne helgen, da min mann har bursdag i morgen, 
og vi skal på Oslotur. Dagen skal feires hjemme hos Oslo i Chanel
som har invitert oss på middag.. Men først rekker vi muligens
en tur på Tjuvholmen sjømagasin for mat om barnevaktene
kommer i god tid.
Jeg gleder meg så, og vi skal bo på Holmenkollen Park hotel

I dag har det vært en del frem og tilbake på jobb, vi fikk container
i går, og mye skal settes på plass. Jeg har en del ideer i hodet, 
men mangler 2 containere til for å gjøre det hele klart
til åpningen. 


7 kommentarer:

  1. Fine bukser :) digger at du har revet de opp mer :) Ha en strålende bursdagsfeiring hos søteste Tine :)

    SvarSlett
  2. Jeg veit liksom ikke helt jeg... det med hølete bukser... det er så 80talls. Vi gjorde det jo da hahaha, så jeg føler at jeg er ferdig med det der.
    Søte sandaler da .
    Blir spennende å se om du faktisk skriver om ansiktsbehandlingen du har tatt nå da. Du har jo en tendens til å skrive at du skal skrive om ting og vise bilder ikke minst, så skjer det ikke :)

    Ha en fin bursdagsfeiring.

    SvarSlett
  3. Alltid så morsomt når du legger inn bilder av deg selv. Du har en flott stil som jeg gjerne lar meg inspirere av :) Fortsett med det!!
    Ellers gleder jeg meg alltid over nye bilder fra det som uten tvil må bli Norges mest fantastiske showroom. Stå på!! Lykke til!!
    Ha en fantastisk helg.
    Hilsen Kine S.H.

    SvarSlett
  4. Somrigt och skönt! Men du har ju redan bruna sommarfötter :-) Hoppas du får en fin dag! / Charlotte

    SvarSlett
  5. Og jeg synes st det så direkte komisk ut, patetisk nærmest.
    Jorunn.

    SvarSlett
  6. Fantastisk kule sandaler!
    Jeg må nok skaffe meg en marineblå dressjakke fra Gant. Jeg har en i ull men må nok ha en litt mer vårlig også.
    Ha en nydelig dag!

    Hilsen Elisabeth

    SvarSlett
  7. Hvor har du kjøpt sandalene? Lekkert!!

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥