søndag 13. april 2014

Just hours away

Jeg har sjeldent gledet meg så til ferie som nå. Jeg kan nesten se det på meg 
selv at jeg blitt ca 10 år i ansiktet. Men alt går når man vet det er 
midlertidig. Lange arbeidsdager, skal bli byttet ut med lange late dager. 

I morgen skal jeg på noe som jeg gruer meg veldig til, så alt i alt 
er jeg i grunn veldig fornøyd med at jeg har noe å drive med i dag. 
Jeg krysser fingre, og håper det går bra, da vil dere sikkert høre 
gledesrop fra meg, og jeg skal ta en av disse flaskene på 
bilde og feire livet :)

Jeg får endelig nyte synet av de fine Chanel skoene jeg kjøpte på min 
aller første jobbreise.. Jeg kan ikke bruke de, da det er ALT for små,
og jeg fatter ikke hva jeg tenkte på når jeg kjøpte de så små.
Butikkdamen mente jeg hadde hovne ben etter en hel dag på messen 
og siden dette var siste par burde jeg kjøpe de. 
Nå står de på showroom og passer perfekt i skapet med 
de andre lekre tingene som gjør meg glad. 

Happy søndag, og kos dere på fjellet, i byen, i utland 
og nyt påsken - DET skal snart jeg gjøre også. 





5 kommentarer:

  1. Gledelig påske vakre du!
    Masse lykke til i morgen,det kommer til å gå så bra så!
    Så mange flotte innlegg :)

    Smil og påskeklem
    Camilla ;)

    SvarSlett
  2. FIN PÅSKE til fineste og flinkeste dama!! ;)
    KOS deg med de flaskene der ♥

    SvarSlett
  3. Gla påske til deg :) Åhhh..de snasne skoa ...uæhhhhhhhhh ;)

    Sylvi

    SvarSlett
  4. ja jeg så du hadde redigert fjeset ditt ganske heftig på oransje blusebildet.

    SvarSlett
  5. masse lykke til idag med det du skal på, lekre Chanel sko på hylla, selv om de ikke passer så var de nå veldig dekorative, det var det jeg burde gjort med Jimmy Choo skoene mine som jeg solgte :-) ønsker deg en kjempefin påske :-)

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥