lørdag 5. april 2014

Kontoret





Endelig kom gulvet fra Pergo.. 200 kvm sendt fra Belgia... 
Innom Toten og hit og dit, endeliiiig!!!! 
Verdens beste snekker kastet seg over og fikk lagt gulvet på mitt kontor. 
Før siste list var satt på var jeg i gang med vasking, 
og ikke mange minutter etter var de første møblene på plass. 
SÅ utrolig deilig å få orden på kontoret igjen. 
Nå er det bare det største showrommet igjen som mangler gulv. 

Det var vært mange mnd nå hvor vi har vært i en mellomstasjon i påvente av lokalene. Jeg rakk ikke å bli helt ferdig, for i går kveld var jeg bedt på middag og vin med jentene. Utrolig kos og herlig mat og litt annet enn jobb og oppussing ( se Instagram ) 

Nå pakker vi en liten bag, Tomine og jeg reiser til hytta på fjellet om en liten time. 
Rett til Paradis og vi skal storkose oss. 
Nå blir det godt med helt helt fri etter mange uker med jobb. 

Ha en fin fin lørdag... 



9 kommentarer:

  1. Sååå fint du begynner og få det på kontoret(-: Pris på det svarte konsollbordet? og lyslykten som står oppå konsollbordet ? Ha en fin helg og god tur til hytten, kos dere(-:

    SvarSlett
  2. Du har fått det veldig fint på kontoret! Jeg lurer på hva glasslyset på konsollbordet koster? og hva koster konsollbordet ?

    SvarSlett
  3. Hei! Nydelig rom! ;-) Kva farge er dei mørke veggane?? Er det ein mørk grånyanse, eller er det rett og slett svart?! Takk for svar!

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei

      Fargen heter Black decadent, og finnes på fargekartet Tomines hjem hos Nordsjö. Fantastisk farge, og jeg er så glad jeg turte å gå for en som var så mørk.

      Ha en riktig god påske :)

      Slett
  4. Hei!!

    Ikke rart du får fart i kreative tanker i et så flott kontor!!!! Det må være så deilig å vaske reint og så
    flytte inn møblene og virkelig gjøre alle tankene om innredning som sikkert har surret lenge i ditt hode. Jeg er nemlig slik selv og da står det ikke på engasjementet!!!! Hihi. sliten sa du ;) Mens det står på så kommer vel følelsen av å være sliten, men med disse resultatene på kontor og showrom, gir det vel så mye energi at det rekker du ikke å tenke på da! Derfor håper jeg du har kost deg på hytta med Tomine og fått noen gode dager på lading ;)
    Lykke til med nytt kontor og ønsker deg en strålende dag!!!!

    Klem fra Hanne

    SvarSlett
  5. Lurer også på vegg fargen? :) Utrolig fin :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei.

      Fargen heter Black decadent, og finnes på fargekartet Tomines hjem hos Nordsjö. Fantastisk farge, og jeg er så glad jeg turte å gå for en som var så mørk.

      god påske :)

      Slett
  6. Sååå fint du får det, og så mye lekkert i butikken din. Men au da - sjauing i Chanel? :)

    SvarSlett
    Svar
    1. UFF JA.. noen ganger så må jeg bare.. men fint at du skrev det, for nå har jeg tatt med et par arbeidsko - noe jeg skulle gjort i et år :)

      ha en fin påske, og takk for hyggelig hilsen. Velkommen når showroom åpner.

      Slett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥