fredag 11. april 2014

S H O W O O M


Hei fredag - snart påske

Her jobbes det snart dag og natt, og 15 timers arbeidsdag 
gjør sitt med hud, hår, hender og halvgammel konekropp. 

Det blir så lekkert, og jeg gleder meg så til vårt showroom åpner. 
Vi håpet på april, men flere container med ting som er laget til showroom 
er litt forsinket så det blir ikke før i begynnelsen av mai. 
Men det får gå - jeg vil ha det helt klart når vi først åpner. 

En liten smakebit på bilde over, og jeg elsker tapeten fra 
Nordsjö Ide & Design ( Fra NID Agerup på Majorstuen ) 

Alle møbler og decor fra tm design

Ønsker dere alle en fin påske, vi reiser på hytta 
først på mandag. DET skal bli helt fantastik. 




2 kommentarer:

  1. Lekkert, som et hjem, skjønner at du elsker denne jobben. Det er nok ikke mange som har en slik arbeidsplass. Lykke til i Mai.

    SvarSlett
  2. Så lekkert! Du den lampen på bildet der med svart skjerm, veit du kvar den kjem frå?
    Kunne veldeig gjerne tenkt meg ein slik...!!

    Linda

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥