tirsdag 1. april 2014

soon - very soon


HURRA

Nå har vi fått bekreftet at gulvet kommer i morgen.. endelig. 
Det skal bli så fantastisk deilig å få kontoret i orden, så vi slipper å sitte 
på kjøkkenet. Og ikke minst å få alt i orden. Nå vasser vi i sand, litt 
lagerfeeling, litt halvferdige showroom, og mye mye rot. 

Jeg lurer på om jeg skal reise på hytta en natt, og bare slappe heeelt 
av - helt alene, og bare vente på at jeg kan begynne å trå til 
for fullt.. nå går jeg litt å stamper.. 

Uansett - nye superfreshe lamper - nå på lager 

Ha en fin fin kveld, og send meg bare mail om dere lurer på noe 
i forbindelse med showroom eller decor/møbler dere ser. 



4 kommentarer:

  1. Reis på hytta! Legg igjen mobilen (eller ta med en gammal mobil som du bare ringer/tekster med) og la alt pjatt med omverdenen være igjen. Da slapper du nok mer av :)
    Ta med en god bok også da :)
    Kos deg!

    SvarSlett
  2. Begynt å lese bloggen din. Fantastisk. Så mye fint. Bare en ting..... Flere ganger i div innlegg (lest tilbake til i høst) skriver du...."det skal jeg legge ut senere"..... Feks pledd, om hytta, Paris og så skjer det ikke. Savner det lille ekstra at sånt blir fulgt opp. Er så lett å slenge det ut, men må være realistisk også. Skjønner ting kan komme i veien eller det er travelt ,men da er det første pri når en er på nett igjen. Ellers lykke til med ett KJEMPE flott show rom og alllllll den jobben. Du står på.

    SvarSlett
    Svar
    1. Jeg må si meg enig med anonym over her. Jeg har også lest bloggen her i et par års tid og registrert at det ofte er innlegg som lages i tydelig dårlig tid modus og at det loves ditt og datt som ikke kommer senere.
      Det er samtidig litt smart måte å få folk til å sjekke inn bloggen igjen senere? Jeg sier det bare. Så la jeg merke til at bloggen ble ganske "død" i en lang periode hvor du prioriterte instagram og det skjedde lite her på bloggen, særlig i forhold til kommentarer. jeg vet at jeg har kommentert på innlegg og det har aldri kommet ut. Men så fort du var på Herlige hjem så begynte du å blogge igjen og kommentarer ble lagt ut?

      Hilsen Trude :)

      Slett
  3. Wow, den lampen var helt rå! Falt skikkelig i smak hos meg. Hva koster den?
    Hilsen Silje :)

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥