søndag 18. mai 2014

17. mai feiring



Gratulerer med dagen som var i går. 

FOR en dag vi hadde her i Hønefoss.. strålende sol, feiring med familie
og til slutt med venner som hadde laget en fantastisk fest for 
oss 5 familier som var samlet. Ungene storkoste seg og vi spiste 
fantastisk deilig koldtbord, og vi jentene drakk helt klart nok 
champagne... Vi rakk også litt leker etter middag, med både potet
løp, rokkering og ballkast. At noe så enkelt kan være så utrolig 
hyggelig.. Det ble iallefall en perfekt kveld, og vi 
var ikke hjemme igjen før kl  på natten. 

Litt bilder fra vår feiring, dessverre svært lite 
bilder, og jeg har NÅ lovet meg selv: DETTE skal jeg 
bli bedre på. Jeg har nesten alltid med kamera, så nå 
skal jeg bli flinkere til å knipse.



Lille Tomine, så spent i barnetoget, og ble såå glad når hun så 
oss og kunne vinke.. DETTE er virkelig stas.. 



Husmora på Sundvollen hotell, i nydelig lobby og venter på et glass 
med min kjære svigerinne før lunsj. 
( Koldtbord som var heeelt fantastisk, så her snakker vi julelunsj 
i rålekre lokaler, og utrolig hyggelig betjening. Bunaden 
orket jeg ikke styre med etter lange dager på jobb, så 
jeg tok den nydelige hvite kjolen fra Carma.no som jeg kjøpte for 
en god stund siden, og jakke fra Zara over. 

Sundvollen Hotell hadde også sin egen champagne, og den var altså 
så good, og kan kjøpes på polet. ( Har forresten funnet en 
kjempegod rødvin som jeg ikke helt husker navnet på men jeg 
skal kjøpe inn til festen så kommer med navn senere.. ) 

Dagen i dag har blitt brukt ute i hagen og vi har plantet, kost oss i solen, 
og bare slappet av. En tur på Plantasjen, og kjøretur for å kjøpe is. 

I morgen er starten på en utrolig hektisk uke for meg og tirsdag
åpner vi showroom for aller første gang. 

Veldig spent, og ikke minst veldig veldig stolt. 

Ha en fin fin søndag.. her blir det straks pizza på døren, 
og kanskje litt film og snop hvis jeg gidder å kjøre ut. 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

♥ Tusen takk for din hilsen ♥