tirsdag 20. mai 2014

Its open!


Jeg er så glad, endelig åpnet showroom og en fantastisk dag er over. Hjelpende engler har vært hos meg i hele dag, og jeg kan ikke annet enn å takke mine gode venner som har hjulpet så godt til i dag. 

Ny dag i morgen, med enda flere besøkende og jeg gleder meg.. 

I morgen skal jeg få tatt bilder og vise dere.. Alt har blitt akkurat som vi håpet og jeg er så fornøyd og gleder meg i fillebiter til lørdagen .. DA skal vi virkelig feire, med hjelp av Partyplanner, Tonerosedesign og Liquid Engineers ig minst supersurprice til gjesten.. Jippii

2 kommentarer:

  1. Gratulerer med åpningen, FLINKESTE du!! ♥

    SvarSlett
  2. Gratulerer så utrolig mye Veronica. Utrolig flott sukess du har hatt, og garantert utrolig mye jobbing. Kjempe gøy å følge deg :)
    Masse lykke til på lørdag- krysser fingre for en lørdag med sol :)
    Klem Yvonne

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥