torsdag 15. mai 2014

Nedtelling ♥


I dag tror jeg endelig det gikk opp for meg hvilken fest som venter 
lørdagen etter showroomåpningen. Herremin..

Partyplanner/Festfabrikken kom i dag med lastebil og rigget opp telt.
Lørdag kommer de tilbake å dekker bord, pynter stoler osv.
Det er helt fantastisk å få så hjelp, jeg hadde ikke klart meg uten.

Det er draperinger i taket, lysekroner, gardiner og herremin..
Stakkars mann må jo tro jeg var gal, men jeg måtte bare hyle når 
jeg tittet inn i teltet.. haha.. Jeg gleder meg såååå
og om ikke aaaalt for lenge, skal dette teltet være fylt med 
runde bord, hvite duker, nydelig lys og masse herlige 
mennesker som skal feire tm design.

For noen fantastiske år dette har vært.


Hurra.. nedtelling er i gang, jeg er SNAAART ferdig med alle 
10 rom på hele showroomet, det største på over 200 kvm. 
Det har vært litt av en jobb, men guuud så gøy. 
9 dager til fest, bare 5 dager til åpning. 

HURRA 



4 kommentarer:

  1. Så flink du har vært som har fått dette til..Nå kan du feire deg selv:)

    Lykke til på dagen,og ha en fin feiring i morgen med dine:)

    Klem Linda

    SvarSlett
  2. Ser stort och pampigt ut. Vackert.
    Ha det gott
    Eva

    SvarSlett
  3. Så dyktig du er! Gratulerer så mye! Gøy å følge deg her på bloggen og på Insta! Lykke til med åpningen! Kommer til å besøke showroomet ved en senere anledning :-) Klem, Anne O

    SvarSlett
  4. Så spennende!!
    Og gratulerer med 1 år og fantastisk suksess, du er DYKTIG!! :))

    Gleder meg til bilder fra festen:)

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥