tirsdag 24. juni 2014

Gavler


Endelig kom verdens fineste små samples på gavlene våre, 
så det blir liiitt lettere for meg å løpe inn og ut med disse 
når jeg skal ta bilder til kunder. 

Jeg har med skrekk og gru fått med meg at det er tirsdag i dag, 
og siste arbeidsdag i morgen, og Sicilia på torsdag. 
Jeg mangler flere dager, og jeg vet ikke hvordan jeg skal 
klare å hente meg inn. 

Jeg har ikke engang bestemt meg for klær til bryllupet
vi skal til på lørdag når vi er i Sicilia. 

MEN - alt ordner seg, og jeg er helt sikker på at 
jeg finner meg noe fint. Jeg skal på posten å hente 
pakke fra Carma i dag, så sommershorts og t-shirts er 
i allefall i orden. 

Ha en fin dag.. vet ikke om vi ses før jeg er i Sicilia
men kanskje.. Det er iallefall åpent showroom i morgen, 
så hyggelig om du har lyst å komme til Hønefoss. 

( fra kl 12-18 ) 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

♥ Tusen takk for din hilsen ♥