søndag 8. juni 2014

Hytta


Vi er på hytta i Pinsen.. Første gang her oppe uten snø, og vi nyter vin, mat og sol.. Det er så fantastisk å være her og jeg er så takknemlig for at vi har fått låne hytta i 3 hele år.. Nå er det straks kyllingsalat før vi tar kvelden.. I morgen er det golfbanen her som skal sjekkes ut.. Jeg har prøvd en gang før, men jeg skal prøve å bli liiiitt god.. I allefall treffe ballen 

Riktig god pinse til dere som er innom denne stakkars bloggen som oppdateres så altfor sjeldent. 


7 kommentarer:

  1. Tenk ikke på det du :) Vi er glade for at du holder koken i en hektisk hverdag. Jeg leser gamle innlegg og koser meg med det. Nå har jeg endelig kommet meg på IG og der er du jo aktiv. Ha en super pinse og kos deg videre. Jeg gremmes over at jeg ikke får kommet meg til åpent showroom etter pinse, men regner med at det kommer flere sjanser....? Hilsen fra Kine i et solfylt Fredrikstad.

    SvarSlett
  2. Går det ikke an å få instagram og blogg til å snakke sammen på et eller annet vis da??? :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei. Man kan sette opp ig på siden av bloggen, for de som har åpen profil.. men min er lukket på IG.. de ter greit å følge litt med.

      ha en fin uke.

      Slett
  3. Å fine du for noen søte sandaler:) Hvor er de fra? Har også vært på hytten i pinsen, lovely m nydelig vær:) Klem

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei på deg.. Det har jo vært så fantastisk.. vi reiste tidlig hjem på mandag, og rakk en hel dag med soling hjemme også.. NÅ er sommeren her, det er helt klart..

      Sandalene er fra Chanel, og ble kjøpt i fjor når vi var i Cannes.. Nydelige og utrolig gode.

      Ha en fin dag, og klem tilbake.

      Slett
  4. hei vakre du....kan jeg spørre om hva du har på deg (særlig jeansen - en av dine favoritter?) - du har bestandig så fine klær - fint å fått vite hvor de er kjøpt:-)
    Mvh
    Hege

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei på deg.

      Jakken er gammel fra Cathrine Hammel, og jeansen er fra J.Brand. Den har jeg kjøpt på Carma.no Min favorittjeans, og jeg har den i alle farger.

      Tusen takk for hyggelig kommentar. Jeg har lovet en mill ganger at jeg skal bli flinkere til å vise klær, men jeg synes enda det er litt rart.. haha..

      ha en fin uke, og klem til deg.

      Slett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥