søndag 15. juni 2014

Lørdag på terassen






Hei Bloggen

For en deilig helg.. så utrolig fint vær. 
Jeg startet lørdagen med innkjøp av klær til min mann, og litt 
til Tomine, så det er klart til vi skal til Sicilia. Rakk også 
en superkos lunsj med en venninne på deilige Eger & co, 
før vi gjorde helt om på terassen så vi fikk flere spiseplasser. 
Hagemøblene rakk ikke til Hønefoss på fredag, så i morgen 
kommer de heldigvis. NÅ orker jeg ikke vente lenger.. 
jeg er så spent. 



Kvelden ble avsluttet med vår gode nabo og venner på terassen, 
og jeg fikk en gylden anledning til å lage Mojito.. 
DET er så utrolig godt, og ingenting er som å 
sitte ute i sommernatten med bra musikk, vin og venner. 
DET skal vi gjøre mye fremover. 

I dag har vi vært på stranden og badet, og blir jeg ikke syk nå 
så skjønner jeg ikke mye. Det kan ikke ha vært mer en 
12 grader i vannet.. jeg klarte ikke engang og ta svømmetak
for alle muskler låste seg.. Haha


Happy søndag, ny dag i morgen, og showroom holder åpent 
igjen på tirsdag, så da er det i grunn fullt kjør igjen i morgen. 


 veronica 



4 kommentarer:

  1. God kveld. Er dei sorte stolene på bildet utemøbler? Og hvor fra? Leter og leter...har bord, men mangler noen stramme stoler.

    SvarSlett
  2. Både ser og hørtes ut som en
    fantastisk helg ღ Nydelige og
    sommerlige bilder... Ha en fin
    ukestart :) Klem fra Mette

    SvarSlett
  3. Så flott utebord du har. Hvilken leverandør er det ? Er på jakt etter noe rustikt og tror det kan passe til stolene jeg har. Takker for svar :) Hls. Cathrine

    SvarSlett
  4. Høres ut som en helt perfekt dag! ♥

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥