torsdag 19. juni 2014

Nytt smil


Hei bloggen. 

jeg er ikke så glad i å smile på #selfies men jeg skal love at jeg 
smiler både ofte og bredt etter gårdagens tannlegebesøk i Sandvika. 

Jeg har fått tettet et hull og filt ned to tenner, som er starten 
på nye tenner på ene siden. Jeg har i grunn hele livet hatt 
utrolig tannlege skrekk, noe som da har resultert i sjeldne besøk
hos tannlegen, og desto flere rot fyllinger når jeg først har gått. 

Jeg har vært en av de som gråter, svetter og føler at jeg 
bare døøøør av å sitte i stolen. Det er ikke smerten i det hele tatt, men
men skrekken av lyd, og bare lyset får hjertet mitt til å hoppe over. 

Inntil for bare noen få år siden... DA gikk det bare over...
så nå er jeg en av de som sitter i stolen, og slapper av, 
og gleder meg til å få ting gjort. 

Jeg har heldigvis en veldig god venninne som er tannlege, 
på Løkketangen Tannlegesenter 
og når jeg så resultatet i går ble jeg så glad at jeg 
begynte å gråte... haha.. jeg gråter jo for ingenting,
men jeg ble SÅÅ glad... Fantastisk følelse

Premien var en shoppingrunde på Sandvika Storsenter. 
Jeg gikk bare innom en butikk, og resultatet ser du over. 
Alt fra Ralph Lauren Denim - på salg. 
Lucky me

I dag skal jeg på hjemmebesøk og innrede et hus, 
så det blir spennende, og enda en runde med Green Peel. 
DET gjør underverker. 




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

♥ Tusen takk for din hilsen ♥