tirsdag 10. juni 2014

Pinsehelgen på hytta


Hei bloggen 

FOR en pinse vi hadde i år igjen ( den var jo fantastisk for et par år siden også ) 
Vi reiste på hytta lørdagen som dere så i et kjapt innlegg under. 
Søndag gikk vi en lang tur på fjellet, og det er jo aller første gang
vi er her uten snø, og det var helt fantastisk. Jeg er så glad 
vi har valgt hjemmesommer i år, og bytter gladelig France 
mot hytta i sommer. 

Det er noe med rødvin på hytta.. selv om det er godt og varmt så 
må jeg kjøre tradisjon tro, og ta et glass når vi er fremme. 
Passet perfekt med kyllingsalaten vi lagde, som gikk kjapt
siden vi kom ganske sent opp.
Favoritten nå er GianCarlo, som vi også hadde på festen. 
Good memories ikke minst, også er det eneste vinen 
min mann drikker. 




På vei opp mot fjellet.. ikke akkurat superstas i dette øyeblikket, men 
takket være jordbær og drikke i sekken, kom vi oss langt videre






Lille Tomine som så mange har spurt om å få se bilder av igjen.. Snart 8 år..
Hun var jo vare drøyt 2 år når jeg begynte å blogge.. Helt utrolig.. 




Det var så utrolig flott at det var lagt ut planker til å gå på myrene, 
og masse benker, langs turstien, så vi fikk rastet opptil flere ganger
Det var noen som gikk forbi oss flere ganger, og hver gang satt 
vi på en benk å spiste, så de så bare rart på oss..
Men mat må heltene ha. 


Jeg har bestemt meg for å bade her i løpet av sommeren.. 
det er sikkert helt vanvittig kaldt, men har lovet Tomine. 




Utrolig deilig.. så godt å være med familien en hel helg, ingen jobb, bare 
kos.. Perfekt oppladning til en hektisk uke med flere containere 
med utemøbler, åpent showroom, og masse jobb. 




Glemte litt å ta bilder av hytta uten snø, så det får bli neste gang.. 
Det blir IKKE lenge til jeg skal opp. 


Ha en fin fin uke, så skal jeg legge ut bilder av 
tm design outdoor collection 
litt senere i dag. 




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

♥ Tusen takk for din hilsen ♥