fredag 11. juli 2014

Åpningsfesten tm design


Snilleste mannen min som har vært så utrolig tålmodig og hjelpsom i snart 3 år nå
så jeg har kunnet jobbet dag og natt med tm design. Jeg hadde aldri i verden 
klart det uten han, og jeg er så stolt og glad i han. Ikke ofte han er med på 
bloggen, men her måtte jeg ha han med. 

Den nydelige kjolen min er fra Carma.no ( NÅ er den på tilbud HER
og skoene fra Jimmy Choobriller + smykker Ettika & Victoria Beckham 
( også fra Carma.no





Endelig fredag

I dag starter jeg ferien som varer frem til onsdag...så i år blir det litt
dager innimellom jobb. Det går fint.. det er jo så gøy med hektiske dager
men kjenner nå at ferie skal bli veldig veldig fint. 

Jeg har jo helt glemt å vise bilder fra åpningen av tm design 
showroom festen. En helt fantastisk dag, som jeg aldri kommer til 
å glemme.. Jeg må dele opp innlegget, det er utrolig mange bilder
som bare må med på bloggen. 

Disse er fra intimkonserten med Ask Embla. FOR en dame, for en 
stemme, og for et show.. Det var ikke bare jeg som gråt, ble rørt
og ropte.. det var bare så helt fantstisk. Jentene hoppet av glede, 
og musikken er jo bare best!!






Inne på lageret, akkurat i åpningen rigget Tritonos fra Hønefoss opp lys, lyd og 
scene fredag kveld. For en jobb, og først her skjønte jeg vel egentlig 
hvor stort det i grunn var når de gjorde så grundig jobb for at Ask Embla 
skulle opptre. Nydelige Ina kom jo allerede i 13 tiden på lørdag for 
soundcheck, så det var ikke noe tull nei.  



Nydelige Tine/ Oslo in Chanel og mannen  hadde tatt turen til Hønefoss
og åpningsfesten. 








Jeg elsket hvert sekund av konserten, og det var fantastisk å se bildene 
i ettertid av gjestene som koste seg så mye. 



Champagneglade jenter med Ina fra Ask Embla



Været var helt utrolig denne lørdagen i mai.. det var meldt regn, men 
dette var nok den fineste kvelden i hele mai. Utrolig herlig stemning
ute og i teltet.. Partyplanner.no hadde ordnet så fantastisk flott
( men det må jeg vise dere i et annet innlegg med både bordekking og pynt ) 



NÅ pakker jeg sammen på kontoret.. bare noe småtteri igjen
så er det ferie i 4 dager, før vi har åpent showroom igjen 
onsdag 16. juni fra kl 12-18.

Velkommen hit - dessverre ikke noe telt eller Ask Embla da, men vi 
har masse fine showroom å vise frem. 

happy helg - klem fra meg

2 kommentarer:

  1. Å for en kveld:)Så perfekt ut:)

    Nyt ny uke!!

    Klem Linda

    SvarSlett
  2. Så utrolig koselig!! Vi hadde det helt supert hele kvelden :)

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥