torsdag 21. august 2014

åpent showroom



Nå nærmer det seg lørdagen og åpent showroom, og denne gangen er 
det litt ekstra stas, da det kanskje kanskje blir storbesøk langveis fra. 
Det er helt fantastisk at så mange tar turen til Hønefoss, og kjører 
så langt. Noen kjører fra Stavanger, Kristiansand, Vestland osv. 
DET er helt utrolig. 


Gleder meg som vanlig veldig, og nå har jeg også laget nye utstillinger
så dette må jo bare bli kjempegøy. Jeg er utrolig heldig, her jeg nå 
sitter og spiser en blings før jeg skal vaske og rydde ned 1000 kvm 
med lager og showroom. Det gjør jeg med glede, med 
verdens beste spilleliste, bra anlegg og min største lidenskap
interiør.  Ha en fin fin torsdag, nå er det snaart helg. 

3 kommentarer:

  1. Hei
    Er det bare showroom eller har du varer/lager der også? Tenkte å ta turen med modern :-)

    Ole Johan Klemetsen

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Ole.

      Vi har over 600 kvm med lager og drøyt 400 kvm
      Showroom, så du kan få med møbler som er på lager.

      Det meste er på lager pr dd.

      Velkommen ~ mvh veronica

      Slett
  2. Så fint du lager det :) Flink du!

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥