fredag 8. august 2014

God lunch


Endelig fredag, men dessverre ikke kvartveis ferdig på kontoret med 
det jeg skulle gjort. Men sånn er det jo etter ferie. Jeg fikk 
spørsmål på instagram her om dagen om  hva som var min sommerfavoritt
og det må helt klart være Jolie shortsene fra Fiveunits.
( nå er de også på salg hos Carma.no ) 
( stripet rosa skjorte fra Morris )

Passer perfekt på kontoret hvor det er ca 40 grader. 
Helt grusomt. Nå er det straks ut etter lunsj, og kjøpe blomster,
Champagne og snacks til morgendagens åpning på showroom.

Vi gleder oss veldig




4 kommentarer:

  1. Guuuud for et dritlekkert gulv !! :) sånn vil jeg også ha !
    Marita

    SvarSlett
  2. Du er jo alltid så fresh! :) 40 grader eller ei!
    Takk for inspo til hverdagsfine antrekk!

    Klem

    SvarSlett
  3. Hei :) elsker flisene dine! hvor kan jeg få tak i dem?

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥