mandag 4. august 2014

Låvefest i Begnadalen




Hei bloggen

Lørdag var vi på dobbelfeiring - 60 års dag og bryllupsfest. 
For en fest.. jeg har ALDRI sett en låve så flott, så fantastiske detaljer
og en utrolig mottakelse, og selv solen skinte, på tross av regnet som var spådd.



Spekemat, godt drikke, hyggelige mennesker og kult band. 
Dette ble bare perfekt, og vi er så glad vi var invitert. 

Min venninne Gry og jeg sitter spent ute og venter i låven 
før festen begynte.. jeg var for en gang skyld tidlig ute 






Så utrolig flotte detaljer og pynt, og dere kan jo tenke dere så magisk 
det ble når mørket kom, og lysene ble tent. Helt perfekt. 






Tema for festen var Mafia bondebryllup, så det var så mange som hadde pyntet 
seg så fint, og jeg fant også en gylden anledning til å bruke hatt for 
aller første gang.





Dette må være bra tips for dere som ønsker låvefest eller bryllup.. Det ligger nok 
enormt med jobb bak, men jammen ble det helt perfekt også.


Happy tirsdag - nå stikker jeg hjem fra jobb. 
En lang første dag, men så deilig å være tilbake. 

4 kommentarer:

  1. Ser veldig fint ut da og gøy å kunne pynte seg litt ekstra :) Nå fikk jeg lyst til å gå på fin fest jeg også :) Men jeg skal ha kollegafest snart og det er jo en gyllen anledning til å pynte og stæsje litt ekstra, det trenger vi jo i hverdagen vår :)

    Hilsen Amatørfotograf1 (som ikke orker å logge seg inn her nå)

    SvarSlett
    Svar
    1. Det høres ut som en perfekt anledning... Det er iallefall bedre enn å la det henge i skapet og aldri få brukt det.. Litt stæsj og glam i hverdagen er jo i grunn helt perfekt..

      Ha en fin fin weekend.

      Slett
  2. Dette er en vakker nettsted. Eg blir velidg imponert ved å titte her =) Ta gjerne nettestedet mitt Har litt om tapetder

    SvarSlett
  3. Hei :) Vet du hvor de har kjøpt lyslenkene de hadde i taket?
    Vennlig hilsen Katrine

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥