onsdag 20. august 2014

På badet


Etter over et år fant jeg endelig knotter til badeinnredningen , 
hvite hodeskaller fra Bolina på Høvik. Jeg synes de er 
superkule, og passet godt til vårt mørke bad. 

CHANEL bildet er en plakat kjøpt i France, og Ikea ramme. 
Jeg har en del andre på badet også, bla fra Lancome og Hermes. 
Veldig kule, og lette å frakte om du skulle være heldig å 
komme over noe lign på tur 


I dag begynner jeg trening igjen. Gleder meg, og gruer meg, 
men NÅ kan jeg ikke sitte mer på rumpa.. 
Kryss fingre for meg, det trenges


Happy onsdag - her styrer vi på showroom for å gjøre 
klart ny utstilling til lørdag, da har vi åpent igjen
om du har lyst å ta turen til Hønefoss. 

3 kommentarer:

  1. Så kule knotter!! De passet fint :)
    Hvordan er det forresten med sminkelys på badet ditt, har du noe over speilet?
    Skal bygge bad nå, og lurer fælt på hvordan jeg skal gjøre det..

    Lykke til med trening! Begynner igjen selv nå, etter en veldig lang sommerferie..*grøss*

    SvarSlett
  2. Hi, jeg liker din blog kjempe mye :) Du er veldig flink til og for koselig og varm stemning uten at interiör er shedelig! Har fot masse tips fra deg, takk!
    Önsker deg alt got!
    venlig hilsen

    SvarSlett
  3. Jeg ser ikke knottene så godt da?! ;)

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥