søndag 24. august 2014

sunday working

Bilde fra vårt showroom tm design - alt fra tm design 



ah hei søndag.. jeg er innom bare en snartur for dagen har blitt 
brukt på jobb så nå vil jeg hjem og kose sofa. 

Vi hadde åpent showroom - og jeg er bare så takknemlig for alle som 
kommer innom. Det er helt vilt med folk, og vi er 4 jenter som 
løper godt rundt her på showroomet. Heldige oss ble 
bedt på kreps til venner i går, så passet perfekt 

Nok en herlig lørdag. 

Jeg elsker virkelig å ha folk på showroom - og nå er det så fint med 
blomster og nyvasket, så vi kjører på også i morgen 

Åpent showroom fra kl 14-20
Velkommen

NÅ skal jeg hjem - kose mann og barn før jeg 
skal tidlig i seng og gjøre meg klar for morgendagen. 

Nyt søndagen


2 kommentarer:

  1. Hei :D har du det lekre runde spisebordet til salg? Hva koster det eventuelt? Og hvilken tresort/farge er det på det?

    Hilsen Elin

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥