lørdag 13. september 2014

Baby im coming home


Straks over 11 timers flytur til København, men det skal gå som en lek.. Jeg gleder meg i fillebiter til å komme hjem. Masse inspirasjon, siste kontroll på samples og en god del egenpleie. Jeg er superklar for høst og ny sesong med tm design. 

Flere bilder kommer, men nå er jeg straks på flyplassen og skal sjekke inn. 
Jeg har bodd på Shangri-la og det var helt fantastisk! Nydelig mat og deilig spa - yes!! Jeg har virkelig kost meg, tross hektiske dager. 

6 kommentarer:

  1. Å ja, du sitter selvsagt i limoen på veg til flyplassen! Er det ikke herlig å bli transportert slik? Håper du fikk en fin reise...
    Jorunn

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Jorunn.

      Etter å nesten blitt drept i trafikken i en vanlig taxi, hvor sjåføren ikke snakker et ord engelsk og lurer deg rundt om i trafikken - gang på gang - så er dette en billig investering når jeg skal hit og dit i Kina. Jeg kjører aldri en meter til i vanlig taxi der, og yes - det er helt klart en deilig måte å bli transportert på - og til en helt annen pris enn det som er vanlig for oss her i Noreg. Reisen gikk veldig bra, men Jetlag er grusomt når jeg nå er hjemme igjen..

      ha en fin fin uke.

      :)

      Slett
  2. Høres ut som en gøy tur! Jeg bodde på Shangri-la i Kuala Lumpur ifjor, det var en fantastisk opplevelse1 Ha en fortsatt fin helg!

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei!

      Jeg var i Kuala Lumpur for et par år siden - fantastisk by. Shangri-la er virkelig fantastisk og jeg elsker maten der, og spiser indisk hver kveld på hotellet:)

      ha en fin fin uke.

      Slett
  3. 11 timer .. au... jeg er ikke glad i å fly så det høres ulidelig ut. Og du fløy alene også? Tøff jente du :)

    SvarSlett
    Svar
    1. yes!! Helt alene i den store verden - men det går fint..
      11 timer er lenge - og det er kun fra Shanghai til København, så to timer venting, og en time fly hjem til Oslo. MEN - det går allikvel utrolig fort, og en god bok, litt mat, musikk og filmer får tiden til å fly ( nesten.. haha )

      ha en fin fin dag.

      Slett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥