mandag 15. september 2014

Back to work


Tilbake fra Kina - en ny opplevelse rikere og en ny reise er tilbakelagt. 
Herremin hvor heldig jeg er - tenker jeg når jeg sitter på flyet. 
Hver gang tenker jeg det...først da har jeg masse tid...

Jeg gleder meg så utrolig til å komme tilbake på jobb, med masse ny inspirasjon
og ikke minst vite at alle våre samples som er laget ble like bra som vi 
håpet på. Denne høsten får vi inn utrolig mye lekkert. 
Både fra messen i Paris og i Shanghai. 

Siden jeg tross alt er sjefen - sitter jeg på vårt spisebord og nyter
kaffe fra verdens beste kaffemaskin.. ikke det at vi ikke har stoler
nok - for DET har vi hundrevis av på lager - containere kom inn 
når jeg var borte, og herremin så mye på lager. 

Ha en fin fin dag - nå skal vi straks lunsje litt her
på jobben og kanskje nyte litt sol ute og nok en kaffe. 









2 kommentarer:

  1. Hei hei...hvilken kaffemaskin har du da?
    Klem fra Mo i Rana

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Mo i Rana

      Vi har leid en kaffemaskin fra coca cola, og den lager i grunn alt.. Wiener melange er min favoritt, men jeg tror i grunn det er flytende wienerbrød, for jeg legger på meg i det jeg trykker på knappen virker det som. haha

      ha en fin dag, nå må jeg hente meg mer kaffe.. tenk at jeg skulle bli så himla kaffekjerring.. :)

      Slett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥