søndag 21. september 2014

Best weekend


God søndag bloggen 

aaaaaaahhh FOR en helg.. jeg er så uthvilt, har hatt det så gøy, og 
er så klar for en superhektisk uke. Fredagen var so much fun
( bilder kommer ) lørdagen ikke fullt so much fun ( haha ) 
og i dag - FOR en hviledag.. 

Jeg har gjort om litt i stuen - hengt opp flere bilder, som jeg har 
tenkt på i lang tid, men ikke helt giddet å styre med. 
Klær har vi vasket, lagt på plass, nye soverom er planlagt 
( vi skal jo bygge ut vårt eksisterende soverom med ca 20 kvm ) 
og det kommer til å bli så fiiint. Og vi er veldig veldig klar for 
ukestart nå.. bare kos i sofa, mens vi venter på at Tomine
( som har vært på hyttetur i helgen ) skal komme hjem fra 
bowling bursdag - DA er det film og popcorn. 
I dag har vi holdt hviledagen hellig - det er det liten tvil om ja. 
Hører på deilig musikk, leser blogger og bøker. 
Rett og slett en helt perfekt weekend. 

Ses i kveld - med bilder fra fredagen og besøket på the Thief
og lansering av nytt magasin - PLNTY






12 kommentarer:

  1. Utrolig koselig at du er tilbake med bloggingen for fullt. Å lese dine innlegg er alltid dagens høydepunkt :-)

    SvarSlett
    Svar
    1. åå så hyggelig.. tusen takk - nå ble jeg veldig glad..

      Det er jo så gøy å blogge igjen, jeg slapper av, og koser meg med å se tilbake på innleggene.

      Takk for hilsen - det setter jeg stor pris på.

      Ha en fortsatt fin søndag.

      Slett
  2. I absolutely love your site.. Pleasant colors & theme.

    Did you develop this web site yourself? Please reply back as I'm trying to
    create my very own blog and want to learn where you got this from
    or what the theme is called. Many thanks!

    My web site: how can i hack a email account []

    SvarSlett
  3. du har verdens vakreste hjem!! Kan jeg spørre hvor du har kjøpt den tøffe kaffekoppen?

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen tusen takk - jeg har nok ikke det nei, men vi liker det kjempegodt, og storkoser oss.

      Kaffekoppen er jo fra tm design - kommer i gavepakke a 4 stk - kr 550,-
      vi har de i sølv og i gull.

      ha en fin dag -

      - veronica -

      Slett
  4. Fine bilder med flott lys, å så mange herlige ting du har. Jeg blir alltid inspirert av å se på din blogg :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Mona.

      tusen takk - så hyggelig at du blir inspirert.. DET synes jeg er kjempegøy.

      Ha en fin uke - i Tromsø er det faktisk snø nå - litt kos deg også, men jammen tidlig.

      veronica

      Slett
  5. Fantastisk! Da vil jeg gjerne kjøpe krusene. Har sendt deg en PM på FB;) en nydelig uke til deg!!

    SvarSlett
    Svar
    1. ah.. send meg mail på post@tm-design.no om du kan.. det er nesten 1000 mailer på facebook etter helgen.. jeg rekker nok ikke alle de i dag..

      ha en fin fin dag - :)

      Slett
  6. Det er sååå koselig å lese bloggen <3
    De polobildene, er det noe du selger? Sååå fine rammer

    SvarSlett
  7. Skjønner ikke hvor du får alt i fra! Det er så vakkert og gjennomført! :-)

    Du har sikkert svart 10000 ganger på dette spørsmålet, men hva heter farger du har på veggen, og hvilken leverandør er det som fører den?

    SvarSlett
  8. For en flott blogg og hjem du har :-) digger stilen! kan jeg spørre hvor de søte kaffekoppene er fra? så du hadde noen i sølv også :) takk!

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥