mandag 8. september 2014

From Paris with love


I helgen var jeg i Paris - litt jobb og litt kos. Det er virkelig begrenset 
hva man rekker når Norwegian ble så forsinket, og vi ankom Paris city 
over 5 timer senere enn beregnet. MEN - rett på messe, og møte med 
en leverandør, og svusj tilbake på det nydeligste hotellet jeg har sett, og 
utrolig nok en surprice som kom på døren - nydelig vin og frukt - en gave 
fra hotellet. DET var perfekt for 2 sultne, slitne - men allikevel 
liiitt festglade husmødre. Vi var tross alt i Paris. 

La Maison Favart ( link HER


Vi fikk dusjet, pyntet oss, og reiste til Buddah Bar. 
HERREMIIIN for et kult sted.. så fantastisk flott, herlig musikk, deilig
mat, og bare så gøy!! Men - tidlig kvelden etter å ha stått opp kl 05 samme dagen
så vi gikk heldigvis i seng i 02 tiden. 

Next time!!

Det nydelige rosa rommet i stuen på suiten vi fikk - utrolig kult. 

Vi våknet opp til den flotteste utsikten - til selve Operaen. 
Helt utrolig flott - også så stille!!





Endelig fikk jeg sett Eiffel tårnet med egne øyne.. herregud så stort. 
Det var så stort faktisk, at jeg ikke fikk knipset hele tårnet med kamera 
som hadde portrettlinse.. haha


Er man turist så er man.. Nydelig sol, og masse masse mennesker en 
søndag i Paris. Vi var på Louvre, Eiffel tårnet, og gikk litt rundt om. 

husmoren har på seg jeans fra Gina tricot// blazer fra Ralph Lauren 
og top Gina Tricot


Dette er noe av det vakreste jeg har sett.. jeg ble helt satt ut.. 
Virkelig flott - og jeg skjønner hvorfor alle blir så forelsket i byen. 



Vi lunsjet også på Ralph' s - som er Ralph Lauren sin restaurant, 
og det var sååå fiiiint.. Bilder kommer i kveld, men jeg må 
bare jobbe litt - jeg reiser nemlig til Kina om få timer. 

Hei hvor det går!!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

♥ Tusen takk for din hilsen ♥