onsdag 17. september 2014

Helt magisk


De siste 3 årene har vært de beste i mitt liv.. 
På godt og vondt - mye jobb, mye moro og starten på noe som 
ble et eventyr for meg - nemlig tm design. 

Jeg har lenge tenkt på å lage noe fint.. et symbol som jeg kan 
bære med meg hver dag.. tm design står jo for mine barn - Tomine og Mikael. 
På medaljongene skal det stå bokstaven til barna, og på platen 
skal det stå tm design. Jeg tror det blir så utrolig fint. 

Så - fant jeg jo Mie gjennom instagram - en gullsmed som lager de lekreste
mamma smykker, mansjettknapper osv osv.. Se HER om du har lyst,
så utrolig unike og nydelige smykker og armebånd. 

Hun hjalp meg å designe smykke du ser over - og la til litt ekstra 
pynt som gjør det hele perfekt.. NÅ skal det slipes, poleres og graveres 
så er det ferdig og klart til bruk. 

Jeg gleder meg i fillebiter - og dette blir det fineste smykke jeg 
noengang har eid. Håper det blir ferdig til fredag, for 
da skal jeg på en event i Oslo - hvor tm design er litt i fokus. 

JIPPII



3 kommentarer:

  1. Hei!
    Gøy å lese om alt du har fått til. Du fortjener helt klart et unikt smykke:).

    Marianne

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Marianne.

      tusen takk - så hyggelig. Det er kjempegøy, og gleder meg veldig til å få smykket.

      Ha en fin fin dag - nå er det helg snart igjen.

      Veronica

      Slett
  2. Du får hva du fortjener! - Drømmer som går i oppfyllelse... <3 Rålekkert smykke også! Kos deg i Oslo i helgen! :-) Ann kristin

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥