tirsdag 2. september 2014

Hyttetur

I helgen ble det jentetur for Tomine og meg til hytta.

 Vi skulle plukkebær, bake og bare kose oss. Sove i samme seng, 
ikke bare fordi mamman er liiitt hyttehusredd, men mest for kos.

Jeg har gjort om litt på kjøkkenet, 
og gleder meg til å nyte høst og vinter fremover.




Nye lykter fra tm design på kjøkkenet, og dagens sikkert 15 kopp med kaffe
fra verdens deiligste kaffemaskin.



Tomine baker skinkesnurrer som vi skulle spise til Skal vi danse 
og MGP junior.. Så stolt over å ha ansvaret over baking 
så jeg lager bare deigen, og det er så stas


I stuen satt vi klare med stemmer, mobiltelefoner og lister, 
og hadde det så gøy - herremin så flinke de er å danse alle. 
Vår favoritt er jo blogger Fotballfrue - for hun hadde helt 
klart finest kjole syntes Tomine - DET var helt klart det 
viktigste..mamman syntes hun var veldig flink å danse. 






Gleder meg til ny helg her på hytta, og deilig er det at vi skal leie den 
i nesten 3 år til.. vi har mange mange fine helger å se frem til her. 
Det er fantastisk deilig å slappe av her og nyte god vin 
( GianCarlo er min favoritt ) god mat og late dager. 


Nå skal jeg hente lille gull på skolen, og storebror lager middag..
Håper jeg.. :)

vi ses

6 kommentarer:

  1. Hei ! Nydelig hytte :) Lurer på pris på "sølvkrukken" med lyng og den store lykten på det nederste bilde?
    B.

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei B!

      Den store krukken er fra Home and cottage tror jeg.. Den ble kjøpt for mange
      År siden.. Lykten ble kjøpt av et firma på Instagram.. Husker ikke helt..
      Dessverre..

      Tusen takk for hilsen!

      Slett
  2. Det ser så fantastisk ut på hytta deres! Kjempedeilig å ha et slikt sted å dra til.
    Og så flink jente du har som baker :-)

    SvarSlett
  3. Så koselig med slike kvelder:)
    Da ungene var små var det alltid slik fredag og lørdagskos, med Idol og diverse programmer, god mat, godis og kos:))

    Fine Tomine - hun er så søt ♥

    SvarSlett
  4. Red Stone There's an awful lot of square-shuffling games on Android and Red Stone is
    one of the best. would make it ideal for learning games
    from elementary school all the way through college. The handset features a
    3 inch TFT capacitive touchscreen which can display up to 16 million colours within a pixel configuration of 320x
    640 pixels.

    Also visit my web page: Growtopia Hack

    SvarSlett
  5. May I simply say what a comfort to uncover a person that
    really understands what they are discussing on the web.
    You definitely realize how to bring an issue to light and make it important.
    More and more people ought to look at this and understand this side of the story.
    It's surprising you are not more popular given that you surely have the gift.


    Also visit my webpage; web design advice

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥