mandag 15. september 2014

In the sun






Ikke verdens beste arbeidsantrekk i dag på jobb, men jeg har 
i grunn bare pakket ut nye møbler, og tatt bilder utenom mailer
og ikke minst drukket kaffe. Da går det fint med kjole. 
Når vi losser container så er ikke dette helt optimalt
når jeg henger og slenger over og under esker med møbler. 


For et vær det er ute nå!! Kan du huske at du gikk i kjole noengang så 
sent i september uten å fryse? 

( Dagens bloggedame 
kjole Ganni, nydelig strikkejakke Cathrine Hammel og Converse ) 




Min flinke kollega ( som er en mann og jobber 100% hos tm design og har gjort 
et drøyt år nå ) - har faktisk husket å vanne blomster når jeg har vært borte.. 
Jammen ikke dårlig.. skal snart få ny levering fra Stua Fjeld Blomster igjen
som leverer de nydeligste blomster til oss når vi har åpent showroom.

Vi har en del spennende event fremover - og jeg gleder meg til å fortelle 
dere.. Det kommer til å bli kjempegøy!




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

♥ Tusen takk for din hilsen ♥