tirsdag 16. september 2014

Mørk & magisk



Denne uken har jeg gledet meg så til Vakre Hjem hyttemagasinet denne 
gangen, for jeg visste at det skulle være reportasje fra den lekreste 
hytta jeg vet om. Jeg må ærlig si at jeg synes ikke fotografen har 
vært flink her, og bildene virker dystre, og altfor mørke. 
Utrolig synd - for dette er inspirasjon til tusen.

Hytta er nemlig utrolig varm og koselig, med detaljer som får deg
til å miste pusten, bla "diamantstøv" i fugene på det lekre sorte 
badet, stilleben som er de vakreste du har sett, og ikke minst
har de en del møbler fra tm design. 
Favoritt kommoden i sort, hvitt og grått skinn som står i gangen 
er jo bare rålekker. 

Ha en finfin tirsdag - tror jammen vi ses i kveld igjen
Jeg har fått tilbake bloggegnisten


9 kommentarer:

  1. Jeg er i grunn helt enig, Vakre Hjem har skuffet meg flere ganger. Jeg synes de har mange dårlige fotografier og har av den grunn sluttet å kjøpe bladet. Det var bl.a veldig dårlige bilder av din venninnes hus synes jeg, skjønte ikke helt hva de hadde tenkt men men...
    jeg er sikker på at huset hennes er mye finere enn hva de klarte å få ut. Har sett et tidligere hyttenr også hvor jeg ikke forstår hva de har tenkt på når de har plukket bildene. jeg synes Interiørmagasinet derimot holder veldig høy standard :) ha en fin dag! Hilsen mette

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Mette

      ja så merkelig.. jeg så jo bildene fra huset hennes også, og kan ikke forstå hvorfor de feks har kuttet daybed som står i et rom som er HELT fantastisk lekkert med plassbygget bokhyller og nydelig peis.. De har kuttet bilde og tatt med halve taket ?? Hvem vil se det?? Det er jo detaljer osv som jeg vil se.. hvordan hun har pyntet i bokhyllen, og et helhetsbilde..
      Interiørmagasinet er rålekkert.. det er så gøy med så mye forskjellig, også er jeg da stor fan av Maison.. masse lekkert.. Jeg leser også en del blader fra utland - Veranda feks er en stor favoritt.

      Ha en fin fin dag, og tusen takk for hilsen og inspill.
      Veronica

      Slett
  2. Så bra at du har gnisten. Vi som titter innom (hver dag), savner deg vettu.
    KSH.

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei KSH

      Å så hyggelig.. det er jo helt utrolig at så mange følger med hver dag, selv lite blogging. Men jeg føler at jeg ikke kan overlesse bloggen med tm design - for det er ikke - og skal aldri bli en salgsblogg.. men jeg er jo så glad i å skrive, ta bilder og selve bloggen, og det er en fantastisk dagbok for meg å kunne se tilbake på mange år nå.

      Takk for din hilsen - nå gjorde du meg veldig veldig glad.

      klem fra Veronica

      Slett
  3. Hei!!

    Så godt å høre at du har fått "Bloggnisten" tilbake . Blogger jo ikke selv ,men er ivrig leser her inne.
    Innom flere ganger for dag :) :) Blir aldri ferdig glana...;) Masse inspirasjon......

    Ha en fin dag fortsatt :)

    Sylvi

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Sylvi

      Så utrolig hyggelig å lese.. Jeg ser jo at det er tusenvis innom hver dag, så det moro at dere legger igjen hilsen også.. det blir litt mer ekte da, og ikke minst gøy å høre hva dere har lyst å lese mer om.. jeg tenker jo stadig at dere må være lei, men jeg hverdagslivet er jo best, og det vi kan relatere mest til.. jeg liker selv det best når jeg leser blogger.. Kom gjerne med inspill.. det jeg får mest mailer om er mer interiør hjemme hos oss, mat og ikke minst mer klæær.. også jeg som er den husmora.. haha.

      ha en fin dag, og tusen takk :)

      klem fra meg.

      Slett
  4. Hallaisen søte!
    Å så kjekt med litt blogging vettu!
    Etter at jeg begynte på insta ( siden nesten alle er der) ble jeg jo litt hekta kan man si....hi,hi
    Men det er noe eget med blogg og alle de koseligste skjønne jeg har møtt her inne!
    Så jeg må blogge litt innimellom ;))
    Må bare si at darlingen min har malt DIN farge i gangen....det ble SÅ lekkert!
    Det var han som kom med ideen...knis og det er jo gøy da!

    Neste uke blir det ny ankel operasjon på meg....4 gang på 5 år.....huff,bare å hoppe i det igjen.
    Så nå reser jeg rundt i bil så lenge ,siden det blir lenge til min neste biltur aleine;))))
    Nydelig indian summer her i Bergen nå!
    Hadet så bra!
    Så titter jeg innom deg på insta!

    Hei hei og klem
    Camilla
    XXX

    SvarSlett
  5. Er så enig!! (i litt mørke bilder som ikke får frem det som setter en spiss på det hele!!) Har jo sett bildene hun tar selv, og gledet meg virkelig til det siste nr. med hytta... Det er drømmeHUSET med store bokstaver på Hønefoss!! - I tillegg til ditt da selvfølgelig! ;-)
    Ha en fin dag!

    Ann Kristin :-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Nemlig.. jeg synes det er så trist, for selv går jeg rundt på hytta der, og suuuger inn all inspirasjon på detaljene som faktisk er unike. Jeg tror jammen jeg skal be meg selv på en overnatting der, og ta bilder selv. Da blir det detaljoverdose - det er helt sikkert.

      Takk for det!! Vi storkoser oss i huset, og nå blir det deilig, vi skal bygge ut soverom, og ENDELIG sette inn peis og ovn :)

      Ha en fin fin dag, og takk for hilsen.

      Slett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥