torsdag 18. september 2014

På innkjøp i Shanghai





Jeg er jo så flink å love dere bilder fra ditt og datt, men glemmer det før jeg
har logget ut fra bloggen - MEN det skal jeg bli flinkere til, så jeg har
nemlig nå en TO-DO liste nå - el lifesaver som jeg ville kalle det. 
Det er så mye å huske på til enhver tid, så jeg må bare krysse ut 
i løpet av dagen - og det fungerer utrolig bra. 
( altså ikke bare vedr bloggen da haha ) 




Jeg reiste denne gang ned og opp på 5 dager. Det er ganske tungt, og 
jeg reiser rett på messe etter totalt 20 timer med reise. Det må jeg
om jeg skal rekke gjennom alt. Jeg synes det er fantstisk å ha et 
stort deilig rom - og nydelig bad. DET er superviktig for meg når jeg 
er ute å reiser og ikke minst er helt alene. Her spiser jeg, jobber, sover
og bruker all min fritid - haha ikke mye av den - men biittelitt. 

Jeg bodde nok en gang på Shangri-la - som er fantastisk flott med utsikt over
The Bound - og til byen. 








Kjempefint rom - selv om ikke fargevalget er helt som jeg ville valg, 
men stort og flott, med kaffemaskin - flllluuuit ( frukt ) og sjokolade. 


The orient pearl - jeg MÅ se dette når jeg er i Shanghai.. 
Første gang jeg sto her alene å så det begynte jeg nesten å grine.. 
Jeg har sett det så mange ganger på film og bilder, og plutselig 
så står jeg her og ser det med egne øyne.. 



Shoppingsenter her er helt insane.. de er så store, men jeg liker de i Singapore 
enda bedre... men de er iallefall utrolig flotte.. Snoopy var her også som 
du ser - min favoritt som liten jente. 

Enda en gang veldig innholdsrik tur for meg vedr jobb, men jeg rekker 
ikke noe annet spennende, så det får bli en annen gang. 


Spør meg gjerne om du lurer på noe vedr Shanghai - jeg svarer deg gjerne
så godt jeg kan. 







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

♥ Tusen takk for din hilsen ♥