torsdag 23. oktober 2014

@ work


Hei 

Mange dager siden sist, men det har vært gruuuuusomme dager på jobb
Pc kræsj, og ny pc installering, innlesing av alle gamle mailer som har 
tatt flere dager, mottak av nye varer, og klargjøring til åpning showroom. 
Jeg rakk ikke engang puste, så det er et under at jeg er i livet enda
synes jeg.. haha. 

Her gjør vi klart til masse nye møbler, for ikke snakke om masse nytt 
decor som kommer inn fra store utland i dag og tidlig neste uke. 

DET er alltid så spennende. Vi er flere jenter som skal jobbe utover 
neste uke med å gjøre klart showroom - så det blir lange dager. 

Fin dag ønskes dere, så må jeg bare komme med noe 
kaffiii tips senere.. Jeg har nemlig blitt avhengig - enda mer 
av kaffe - hvis mulig. 


vi ses

2 kommentarer:

  1. Data - kjekt når det funker - men ingenting er verre enn data når det IKKE funker.

    Du gir meg ENDA en påminning om det - kjenner nesten at blodtrykket stiger - ha , ha.

    Utrolig lekkert bilde av den pennen med etui da , kanskje vi skulle gå tilbake til "de tider" , men ingen lekre blogger og annet "snacks på skjerm" å kose seg med , så vi får vel heller holde oss i 2014 ...

    ;-)

    SvarSlett
  2. Hei Tomine,

    de bordene som vises der, har du de inne nå? Evt hvor store er de??

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥