søndag 19. oktober 2014

Back to normal


gud hjelpe meg i går var ingen god dag...
Men dagen før i går var virkelig en bra dag. 
Heldige oss hadde barne fri også i går, så vi sto faktisk aldri opp 
fra sengen. Jeg var en snartur og hentet meg kaffe, ryddet kjøkken
og la meg i sengen igjen. Utrolig nok har jeg sovet, sovet og sovet 
til i dag.. haha Det er jo helt utrolig. 
Smoothie til frokost nå, før jeg skal lage en omelett, og 
Neflix før jeg må på jobb litt senere. 

Bilder fra fredag kommer på bloggen litt senere i dag. 
Ønsker dere en fin søndag så lenge

- veronica -




1 kommentar:

  1. Hello, this weekend is good in favor of me, as this occasion i am reading this wonderful educational post here at my house.


    Feel free to surf to my page Garcinia Slim Life

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥