tirsdag 14. oktober 2014

Better late...



Ah bedre sent enn aldri.. 

Jeg lovet dere bilder av verdens fineste stoler ( i all beskjedenhet .. ) 
så her kommer de.. 

Laaang dag på jobb i dag, og i morgen er det trening igjen, så 
jeg må komme meg i seng.. Skal se om jeg får tatt litt bilder.. 
jeg blir så inspirert av andre når de trener, så jeg skal prøve 
( vi får håpe det ikke virker motsatt når jeg henger som et slakt 
på et eller annet apparat haha.. ) 

ha en fin fin kveld - ses i morgen 




10 kommentarer:

  1. Hei;) du har en fantastisk fin blogg. Følger deg på instagram og er så inspirert av møblene dine. Vi holder på å bygger oss nytt hus, så jeg gleder meg til å legge inn bestillingen min på møbler fra deg;) ha en fin kveld videre;(

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen tusen takk - så hyggelig. .. Herremin jeg er jo snart over alt jeg.. haha.. godt du liker å følge iallefall da :)

      Kom innom showroom når det er åpent så får du masse tips og kan se møblene live..

      ha en fin fin dag.

      klem fra meg.

      Slett
  2. Å så fiiint!

    Flott dag til deg❤️

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk - jeg elsker stolene, og de er verdens beste å sitte i også :)

      happy onsdag.. nå er det jo snaart helg.

      Slett
  3. hallo, kan du ikke komme med litt interiørtips til oss som ikke er så framlynte selv? jeg tenker, hva er det du tenker og mener når du for eks setter sammen stilleben, bilder på vegg etc.? hvis det går.. :)

    Takk takk :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei!

      jooo.. det kan jeg gjerne gjøre.. det er mange som har spurt om det, så det var et godt tips.

      kommer om noen dager.

      takk for tipset, og ha en fin fin dag.

      veronica

      Slett
    2. Tusen takk, nå ble jeg glad ! hilsen anonym :)

      Slett
  4. Fantastisk fin blogg som inspirerer meg hver eneste dag. Både når det gjelder mote og interiør.
    Stå på Veronica - du gir oss følgere masse glede!!!

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei K i n e ♥

      Tusen takk - nå ble jeg så glad.. det er utrolig hyggelig å få en hilsen her av de mange tusen som er innom hver dag.. jeg har jo ikke vært så flink å svare så jeg skjønner godt at dere har gitt opp kommentarer.. MEN det er aldri for sent å bli bedre..

      Tusen takk igjen - you made my day

      stor klem

      Slett
  5. Å ikke minst ; stolene har verdens fineste puter oppi !! Mulig de er som skapt for meg :)
    Marita

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥